je eigen BV geproefd?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door liefzonnetje, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Heb je je eigen BV wel eens geproefd?

  1. ja, heerlijk

  2. ja, eens maar nooit weer

  3. nee, moet er niet aan denken

  4. ik twijfel nog

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Ik ben gewoon heel nieuwsgierig of je je eigen BV wel eens geproefd hebt en wat je ervan vond.
    Zelf heb ik het nog nooit gedaan.... ik vind het al smerig ruiken... :oops: ik moet daarbij zeggen dat ik ook gewone melk nooit lekker heb gevonden (ook niet als klein kind).
    Manlief heeft het wel geproefd, vond het wat zoetig....
     
  2. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Yep, ik heb het weleens geproefd. Vind er een beetje wee-e zoete smaak aanzitten.

    Ik heb er ook een keer pannekoekjes van gebakken voor mijn zusje, daar zaten we de hele tijd over te grappen dus toen heb ik voor haar verjaardag een mm-pannekoek gebakken :D :D :D Die waren wel lekker zoet hoor. Ik vind diepvriesmelk echt heel smerig. Dat Sven dat drinkt verbaast me :(

    Maar om nou te zeggen ja heerlijk................ uh nee

    Oh ja en als Sven stamppotje krijgt stamp ik het ook met mm, dan proef ik ook even of de smaak ok is maar dan proef je het niet echt
     
  3. geke

    geke Fanatiek lid

    10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, ik heb ja heerlijk gestemd. Vind t niet echt super maar ook niet vies ofzo. tis inderdaad weeig zoetig. tis een beetje zoals gesteriliseerde melk (dat vind ik overigens wel vies!)
     
  4. butterfly1983

    butterfly1983 Actief lid

    29 mrt 2006
    359
    0
    0
    hahaha jep ook ik heb het geproeft. Vers afgekolfte melk vind ik absoluut niet vies. Het is echt een beetje zoet idd.
    Maar diepvriesmelk; yakkie. Das niet lekker.
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mijn antwoord staat er niet bij. Ik heb t vaak geproefd om te checken of t op temperatuur was maar vond t weeëig smaken
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou er zit nogal een verschil tussen lekker en eens en nooit weer. Het is idd zoet, zou het niet graag iedere dag drinken, maar nooit zeg ik ook niet.
     
  7. Female

    Female Niet meer actief

    Ik heb niet gestemd, want;
    JA ik heb natuurlijk wel eens de bv geproefd.
    Maar ik vind het niet heerlijk, maar ook niet zo vies dat ik dacht 'eens maar nooit weer'
    :D
     
  8. Ik sluit me bij Female aan, maar heb wel voor de tweede optie gestemd.

    Ook omdat ik niet echt een reden zie om er van te blijven drinken... Dus daarom heb ik ook 'nooit meer' gekozen.
     
  9. eko

    eko Actief lid

    22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    ik heb het wel een geproefd maar niet doorgeslikt. Het is niet vies maar ook niet dat je zegt van "hmmm hier wil ik wel een glas van drinken"
    het smaakt in ieder geval beter dan kv :D
     
  10. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb geproefd en vind het vies, vind koemelk ook vies, ben gewoon geen melktypje denk ik..mn man heeft ook wel eens geproefd en vond het wel lekker.

    Ik bak er ook wel een pannekoeken van en dan proef je het niet echt vind ik.
     
  11. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb het ook geproeft. Ik vond het niet vies smaken. Het is wel ontzettend wee-iig.
     
  12. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik heb het ook geproefd, om nou te zeggen oh lekker, nee dat ook niet, het smaakt inderdaad zoet en heb het nog nooit geproefd als het uit de vriezer kwam, mijn zoontje heeft de melk wat uit de vriezer kwam ook niet gedronken, vond het niet echt smaakvol eruit zien
     
  13. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb voor heerlijk gestemd, heb het wel eens geproefd smaakt wat zoetig maar wel gewoon naar melk vind ik. Het is niet zo dat ik dagelijks een slokje neem haha! Diepvriesmelk ruikt en smaakt ranzig, maar gelukkig drinkt m'n dochter het wel, al is het niet van harte..
     
  14. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb het idee ook wel eens geproefd. Vind het niet echt lekker en niet echt vies. Al is het "vers" wel lekkerder dan "diepvries" of uit de koelkast.
     
  15. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja bah die diepvriesmelk ruikt naar tja hoe kan ik t subtiel zeggen.. KOTS. :rolleyes:
     
  16. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    hahahaha ja en mijn zoon boeit het niet die drinkt dat dus gewoon, maakt niet uit.

    vers smaakt het lekkerst, koelkast, zeker van een paar dagen, al minder en aan diepvries heb ik me maar niet gewaagd nog...

    Maarre... ik heb dus ook h.a. kv geproefd die we onze zoon in het begin bijgaven toen ik nog niet genoeg productie had... man dat is echt VIES. Vind ik dan hè...
     
  17. geke

    geke Fanatiek lid

    10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    hahaha, had de diepvriesmelk nog niet geroken, laat staan geproefd... tis inderdaad veel minder lekker dan verse. Jonathan boeit t ook niet, lekkerrrrr melk, kom maar hier!
     
  18. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    leuk om al jullie reacties te lezen!

    Hahaha pannenkoeken ervan bakken :) :) s kijken vwat ik vanavond ga eten ;)

    Helaas kan ik de poll antwoorden niet meer wijzigen..

    Tja en dat ruiken naar kots.... dat herken ik ;)
    Ik ben overigens toch wel een beetje blij dat ik niet de enige ben die het nooit geproefd heeft ;)
     

Deel Deze Pagina