Lijkt me wel dat je dat op recept kan krijgen.. Waarom doen huisartsen soms zo moeilijk/traag, je zou het liefst die spray gelijk in huis hebben lijkt me? Ik vond de spray overigens matig werken.
heb jij hem al binnen Natas? hopelijk werkt het trotsemama1! Als de melk al stroomt, dan heeft je kindje de rust om bij je te drinken. Kan me voorstellen dat als je al een maand een fles gewend ben, dat je dan niet meer een minuut wil zuigen voor wat druppels. Nog een tip, koop de breastflowfles (even googlen, vos medisch verkoopt ze, maar bijvoorbeeld ook mijn thuiszorgwinkel heeft ze in het assortiment). Moeten ze op dezelfde manier uit drinken als aan de borst en dan went je kindje al wat aan die zuigtechniek.
Heb laatst nog een artikel gelezen over stimuleren van de borstvoeding: Stimuleren van de borstvoeding Baby Kinderen Misschien heb je er iets aan!
Goed dat je al meer kolft nu! Is een moedermelkdonor niets voor jou zolang je je zoontje nog niet helemaal zelf kunt voeden?
jaaaa vanaf gister middag tot nu in totaal 100cc gekolfd!! moedermelk donor lijkt me helemaal niks! tot dat de productie goed op gang is voed ik bij met gewone nutrilon omneo en als me productie weer goed op peil is helemaal over ik leg thobias ook regelmatig aan zoals gisteravond heeft ie van kwart over 9 aan de borst gezeten en van half 11 tot 11 ben er zoo trots op
ja laat ik alleen net vanmiddag ongi zijn geworden !! is het dan altijd zeker dat je bv dan weer terug loopt ! en hoe kan ik dat op pijl houden anders wordt het weer minder
bij mij is het meestal de dag er voor en de eerste dag.. daarna trekt het weer aan. gewoon door gaan, je doet het super!!
oke thanks ! ik ga ook zeker door!!! heel raar maar de afgelopen dagen wil meneer steeds na het eten aan de borst ! hij wil dan niet slapen niet de fles Neee de borst en niks anders