Vergeten te kolven!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door SushiLover123, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vandaag is het een beetje een hectische dag. Op de agenda stond een bezoek aan het CB om 10 uur en een intake om 14 uur. We konden dus 'uitslapen'. Ilias om 7 uur gevoed. Toen naar het CB en om 10.30 uur weer gevoed (thuis). Daarna naar het KDV gebracht. Ik had om 1400 uur een intake en was van plan daarna te kolven. Ik had namelijk verwacht om om 15.15 uur weer thuis te zijn. Niet dus. Het liep uit en daarna ben ik nog even bij een oud-collega, die ik al jaren niet heb gezien, langs geweest. maar heel kort, want ik stond wel op klappen! Uiteindelijk pas om 17 uur thuis en meteen gaan kolven natuurlijk. 2,5 uur te laat! Nou, het gaat in ieder geval goed. Zowel links als rechts zit er al 120cc in, binnen een kwartier dus. Rond zes uur komt mijn man thuis, met Ilias. Als het goed is heeft ie om half drie gegeten, dus zou ie tussen half zeven en half acht komen. Ack!
    Nou ja, 't is niet anders... We zien wel hoe het gaat...

2. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi!

Dit kan geen kwaad hoor. Zolang jij er geen last van krijgt in je borsten (harde plekken) dan is er niets aan de hand. Ook al komt je kindje eerder, dan kan je hem gewoon aanleggen. Ook tijdens het drinken maak je namelijk melk aan. En heeft hij te weinig dan kan je ook wisselvoeden. Dat is het aanbieden van meerdere borsten.
    Veel succes!

Groetjes Mariska

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hij ligt nu half te slapen/sabbelen op rechts. Net links gehad. ;)

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Jee, dat is helemaal niet erg hoor meid! Er zijn legio kinderen die geen vast ritme hebben en die krijgen dus ook op wisselende tijden de borst.
    Ikzelf kolf fulltime, zeven keer per etmaal, en geen dag dezelfde tijden (ja okee, alleen om 7 uur 's morgens is min of meer vaste prik en om 23:00 's avonds.

Is geen probleem dus, zeker niet voor een keertje!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wow, zeven keer per dag kolven... Respect, hoor!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier slaapt mijn ventje soms lang door, dan zit er ook wat meer tijd tussen de voedingen.

Deel Deze Pagina