hallo, ons kindje wordt 's nachts wakker doordat hij zure melk in zijn modje krijgt en dit uit zijn mondje komt. Hij begint dan te jammeren en te huilen. Ik geef afgekolfde melk omdat de bv niet lukt. Wij zijn nu dus wakker en houden hem steeds omhoog, dan valt hij wel in slaap. Zodra we hem weer neerleggen begint het weer opnieuw. Overdag heeft hij hier ook wel last van, maar dan zijn we bij hem om zijn mondje af te vegen of hem bij ons te nemen. Maar voor 's nachts werkt dit natuurlijk niet! Iemand een idee wat we hiermee moeten? En ik las iets over nutrilon aan de bv toevoegen, werkt dit?
Tobe had dit ook en het is sowieso wel wat minder erg geworden na zo'n 3 weken. Wij hielden hem ook veel omhoog. Heb je zijn bedje ook omhoog gezet? Dat hielp hier toen wel. En hoeveel cc geef je hem? Want als hij te veel binnen kreeg, kwam dat er sowieso ook uit. Verder heb ik geen ervaring met nutriton.
Nutriton heeft bij mijn zoontje niets geholpen. Wat wij wel merkte is dat hij minder spuugte als hij bv uit de fles kreeg, maar dit doen jullie al. Ik zou Nutriton wel proberen, ieder kind is anders! Wie weet helpt het bij jullie wel. Let wel op dat je evt een andere speen gebruikt, omdat de bv dikker word. En vaak gaat het spugen na verloop van tijd over of word minder. Mijn zoontje is gewoon een slabber kindje... scheelt iets minder verschonen van de kleertjes! Succes.
bij ons werkte nutriton ook niet... werd echt een vies drapperig papje en mannetje lief vond het echt niet lekker! als je iets onder het hoofdeinde van zijn bedje legt? dat het iets hoger ligt, wel goed stabiel natuurlijk, maar dat hij toch wat meer omhoog ligt, misschien wil dat helpen?