als damien echt dorst heeft dan pakt hij hem wel... maar meestal weigert hij... en doe ik eigelijk heel gemeen... ik hou hem niet in zun mond want dan gaat ie kokhalzen... ik doe me tepel in zun mond.. dan gaat ie zuigen... dan haal ik hem eraf... en doe snel fles in de mond.. na 2 a 3 keer neemt hij de fles en drinkt hem... maar nu ff vraagje ... damien weegt nu 6370 moet hij nu 200 ml drinken... volgens nutrilonpak wel... maar hij drinkt maar 150 per keer.... wat kan ik voor schema gebruiken? en moet hij nu vaker drinken? ik heb hem overdag nog aan de borst.. en snachts
Ik gebruik de fles van Avent met speen nummer 2. Gister heeft ze na 3 kwartier proberen de fles gepakt! Ze dronk hem toen in een keer leeg. Hoop dat het vanavond wat sneller gaat....Maar ik zal eens kijken naar en grotere bredere speen. Sjarrel; ik denk dat ie met de bv die hij nog krijgt dan nog genoeg drinkt. Je weet niet wat hij daarmee binnenkrijgt. Als ie nog nog steeds niet voldoende aankomt kun je vaker geven maar als je dat nu gaat aanwennen ben je nog de hele dag aan het voeden En ik zou toch iedere keer 200 aanbieden, misschien is het ff wennen voor hem. Succes ermee!