hier heb ik dr op mn arm met haar armpje zeg maar zowat onder mn oksel dus aan de binnen kant van mijn arm... en ze kan nu merendeels met haar billen/benen op mn schoot rusten.... maar ik heb hier ook weer het "geluk"dat ik wat steviger ben waardoor ze vaak gewoon op mn buik kan liggen/rusten/hangen
Probeer het eens door je hand in C-greep te houden (duim ene kant, andere vingers aan de andere kant) in z'n nekje, en zo zijn hoofd bij je borst te brengen. Hij ligt dan met zijn lijfje op je arm. Zo heb ik het in het ZH geleerd de eerste dagen. Pas als hij goed z'n hoofdje kan ondersteunen zelf, kun je hem gewoon op je andere arm leggen (hoofdje bij je elleboog) en zo laten liggen op je arm. Als ze nog zo wiebelig zijn is dat niet zo gemakkelijk. Niet een leuke video, maar zoals zij hem vast houdt: YouTube - Pijnlijke borstvoeding / breastfeeding hurt
IBCLC is een internationaal erkende titel. In Belgie heb je meer opleidingen die er voor opleiden dan in Nederland. In Nederland kan het alleen in Utrecht, in Belgie kan het in Leuven, Hasselt, Luik en Namen.