hallo allemaal, ik heb vanmorgen een test van kruidvat gedaan die van 2 voor 5 euro en kreeg waar de teststreep hoort te staan een witte streep. dan heeft deze toch gewoon een voorgedrukt lijntje of ben ik nou gek? ik weet dat ik nog best ver voor mijn nod zit, maar kon me niet meer inhouden hihi. ik ben ooit weleens overtijd geweest en had toen ook een paar testen gedaan van kruidvat van 2v5 maar heb nog nooit een wit lijntje gezien. altijd helemaal spierwit. graag jullie mening?!!
ja ik had dit ook nog nooit gehad, daarom was ik een beetje in de war. denk dat ik morgen nog maar een donderdag nog maar een keer test. morgen en woensdag moet ik werken, dus vind het fijner om dan donderdag te testen. ben benieuwd wat er dan uitkomt
Ik heb dat ook gehad. Daarna nog een test en die was helaas nega...Wit lijntje schijnt echt een fout in de test te zijn meid, sorry. Maar je zit nog ver voor je NOD dus wie weet! Succes!
ja ik ga er ook vanuit dat ie gewoon mislukt is. we wachten nog maar even af, maar wachten duurt soms zo lang
ik weet t maar waarom test je zo vroeg? voor het zelfde geld word je gewoon ongie en dan had je niks geweten voor het zelfde geld geeft hij nu zwanger aan en je word gewoon ongie dus zwangerschap niet doorgegaan en dan komt het dubbel zo hard aan ze zeggen niet voor niks op je nod pas testen soms het liefst daarna pas er kan nog zoveel gebeuren daardoor word je alleen maar onzeker succes
ja ik weet het, ben een beetje eigenwijs hihi ik ga proberen tot mijn nod te wachten. maar heb zelf het gevoel dat het toch niet raak is. ben pas in mijn eerste ronde bezig dus dat zou niet vreemd zijn natuurlijk
Het is toch niet perse erg om te weten dat je een vmk hebt gehad? Zeker zoals de TS die in de eerste ronde zit. Ik test ook paar dagen voor NOD. Weet je iig dat het zwanger worden 'lukt'
Precies dat is mijn idee dus ook. Weten dat het lukt ookal is het ronde 4 is voor mij belangrijk. Ben toch al teleurgesteld als ik ongesteld wordt. En als je nod positef test dan houd je toch in je achterhoofd dat je nog heel vroeg getest hebt. Denk dat iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt.
he dat had ik ook gisteren in een test. kleurde later de rest ook wit. heb even meegelezen. maar wordt me duidelijk dat de test dan misschien niet goed was. ach we zien het wel weer bij de volgende test groetjes emmetje H
ja die bestaan de witte streepen. en de mensen waren niet zwanger. hopelijk heb je snel een duidelijke test
Sorry meid ik heb ook vaker 2v5 testen gehad die witte strepen gaven maar helaas waren ze allemaal negatief
ja idd die bestaan en de streep moet gewoon roze zijn... Ik zou nu gewoon op zijn minst wachten tot je nod....als je dat kunt hihih