hoi meiden ik kom er niet uit .... over de naam van ons kindje ik vond esmay heel leuk maar nu niet meer raar maar waar ik wil een orginele naam wat bij ons zoontje van 4 genaamd jesse past dit is fries..... nou hoeft het niet persee een hollandse naam te zijn maar het moet passen voor een jongentje weet ik helemaal niks maar ik dacht misschien hebben jullie een paar suggesties.... nou vind ik sterre ook heel leuk en nou heet de dochter van een kennis van mij ook zo zouden jullie dat doen ze wonen helemaal in groningen dus zie ze nooit maar bellen weleens ik hoop dat jullie mij aan een leuke jongens en of meisjes naam kunnen helpen alvast heeeeeeeeeeeeelllll erg bedankt meiden liefs diana
sietse ja het gaat wel collegaatje heet zo dus doe maar niet maar thanks dat je met me mee denkt meid
wil niet stug of stom of onvriendelijk overkomen maar beslis je zelf niet hoe je je kind gaat noemen. Al heet het kind van de koningin dylan en ik wil het zo noemen dan noem ik het zo, want als je ghaat kijken wie er allemaal zo heet dan kan je je kind beter geen naam geven. Als jij sterre of sietse een leuke naam vind dan noem je het zo en schijt aan iedereen (behalve je echtgenoot/vriend natuurlijk) xx jessey succes met kiezen
http://www.familyberry.com/index.cfm?q= ... F76DBADA3A Friese meisjes en jongens namen. Succes met het vinden van een leuke naam!