Hoi, Ik twijfel of ik de Yoomifles aan zal schaffen voor de nachtvoedingen en handig voor onderweg. Zijn er medemama`s die hun ervaringen willen delen? Bedankt voor de reacties. Groetjes
Lijkt mij heel onhandig.. wat een voorbereiding om dat ding uberhaupt te kunnen gebruiken.. Je moet sowieso 1 1/2 uur voor je m kunt gebruiken aan de slag. Je zou m dan voor 1 nachtvoeding kunnen gebruiken, mocht je nog een voeding hebben zul je dr alsnog uit moeten. Ik zou zelf gewoon een thermoskan meenemen als je een dagje weg gaat!
Vriendin van mij had hem gekocht... maar heeft er erg spijt van, er kan nl geen 180 cc voeding in waardoor je hem maar kort kunt gebruiken.
Thanks voor de reaties, die voorbereidingstijd had ik over gelezen, maar wilde dan de hele set kopen, dan heb je er twee. Maar als er niet zoveel cc ingaat dan is het ook niet handig. Misschien nog positieve ervaringen?
Ik zie trouwens ook staan dat je er dan koude voeding in doet. Als je de voeding gemengd hebt dan is de voeding niet zo lang houdbaar dus als je wat langer weg bent dan moet je dan toch het poeder apart houden. Daarnaast nog het feit dat niet alle kindjes zomaar alles flesjes accepteren. Dan vind ik het best veel geld voor een flesje. Ik zie trouwens dat er ook een variant is die wel boven de 180cc gaat. http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/s720x720/485695_309390139129994_244268225642186_714059_252699950_n.jpg
Ik zag hem in de WIJ staan en dacht ooh handig. Tot ik hem ging googlen Het kreng kost 30,- Dat is al een dik nadeel als je het mij vraagt. Hij moet behoorlijk lang in kokend water worden opgeladen waarna hij nog eens 75 minuten moet "afkoelen" voor je hem kan gebruiken. Ik was na dat te hebben gelezen direct afgeknapt