Dames, Ik heb een electrische kolf van avent. NU is er 1 koel element kapot gegaan, weet iemand waar ik ze los kan kopen? heb al op internet gekeken maar ik kan het niet vinden
Wanneer heb je die kolf gekocht? Als ik jou was zou ik eerst proberen of het nog onder de garantie valt! Vaak kan je in de winkel waar je de kolf hebt gekocht ook de garantie krijgen. Heb je hier geen recht meer op dan kunnen ze vaak ook losse onderdelen voor je bestellen.
Vond met zoeken op google dit topic van zp: http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/136336-koelelement-kolven-op-werk.html Daarin schrijft B en N het volgende: Misschien een tip Ik heb een kolf van avent en daar kreeg ik koel elementen bij, nu willen in de loop van den tijd nog wel eens scheuren en dit gebeurde ook bij mij. Heb Avent een mailtje gestuurd en nog geen week later had ik nieuwe thuisgestuurd gekregen, zonder kosten oid ook niet gevraagd naar bonnetje oid. Misschien kan je het proberen Dus wellicht Avent gewoon even mailen
Absoluut Avent mailen of bellen, super service. Bij mij was het snoer stuk of in ieder geval de adapter maakte niet genoeg constante stroom. Gebeld en direct de volgende dag in huis, zonder kosten echt super!!!!!
Hey dames, bedankt voor de reacties, ik ga Avent gelijk even bellen, het resultaat zal ik dan wel even plaatsen! Vind niet erg om te betalen maar gratis is altijd mooi meegenomen