Bye bye mutsy,Welkom bugaboo.....

Discussion in 'De babyuitzet' started by erlida, Dec 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    De knoop is doorgehakt,de mutsy is verkocht!En een bugaboo cameleon is aangekocht,na alle irritatie die we gehad hebben met de mutsy hebben we voor de bugaboo gekozen.....Hoop dat we er geen spijt van krijgen 8)

2. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,210
    35,968
    113
    Hihi, veel plezier ermee!

Wij hebben onze quinny na veel gedoe verkocht en nu ook een bugaboo, bevalt tot nu toe erg goed!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Hee, maar kreeg je je geld nog terug of iets na al die problemen die je had met Mutsy (geloof dat jij dat was die hier een topic over had).

4. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    ja klopt,nee geen geld terug gehad.Heb hem kunnen verkopen aan collega van mijn zus.Ze is op de hoogte van de problemen die wij gehad hebben,maar dat risico wilde ze wel nemen.........

5. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    heb nog van mensen klachten gehoord over de mutsy.
    misschien toch minder van merk. weet niet.
    veel succes nu iig

6. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    wat voor problemen hebben jullie er dan mee want ik heb de mutsy 4 rider en als ik dit zo hoor dan begin je toch wel te twijfelen of je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar ja ik heb hem en mijn schoonzusje ook en die bevalt prima.

7. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Oh wij hebben een hoop pech gehad met het frame,wielen die klaperden en scheef trekken,Het is verder echt een super wagen.ook erg mooi om te zien.....wij hebben gewoon pech gehad....een vriendin van mij rijd ook de 4 rider en die heeft nog nooit iets gehad met de wagen...dus wij hadden echt gewoon pech!

8. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben zelf een mutsy.Mijn zus gebruikt ook al 2,5 jaar een mutsy en 2 vriendinnen van mij ook een mutsy. Allemaal nog nooit problemen gehad met de mutsy. Ik denk dat dit inderdaad echt veel pech is.
    Mutsy is een prima wagen.. ik kan me wel voorstellen als je zoveel problemen hebt met de wagen als Erlinda, dat je geen nieuwe mutsy meer wil.

Wel schandalig dat je niets van geld terug of schadevergoeding hebt gekregen.

9. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben ook een mutsy 4 rider.... geen klachten niets een hele lekkere wagen
    maar als je zoals jij zoveel klachten heb zou ik ook over stappen...het nadeel van de bugaboo vond ik dat de bak zo laag is en je dus zo ver "moet"bukken.....

10. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    bugaboo: ideaal!

11. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wel raar hoor wij hebben ook klapperende wielen gehad en hebben gewoon een nieuw frame gekregen nu nergens meer last van.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Wij hadden ook klapperende wielen en hebben ook een nieuw frame gekregen. Tot een bepaalde productiedatum heeft geloof ik 80% van de Mutsy's daar last van. Nu gaat het, even afkloppen, allemaal goed. Vond de bugaboo ook zo ontzettend laag.

13. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik vind de bug ook errug laag,maar toen ik zag hoe vreselijk makkelijk en ruim hij in onze auto past,en met gezeur van manlief,want die wil al jaren niets liever als de bug.ben ik toch om gegaan....Morgen kunnen we de bugaboo gaan halen,Ik hoor echt van niemand ooit klachten over deze wagen dus neem de gok......

14. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wie de Bugaboo te duur vindt: wij hebben een Firstwheels gekocht; is ook lichtgewicht en klein inklapbaar, maar de helft goedkoper. Hij is niet zo bekend, maar de mensen die hem hebben en die ik erover gesproken heb, zijn allemaal tevreden! www.firstwheels.nl

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    ik had ook gekeken naar firstwheel maar ik vond de rem zo moeilijk los te krijgen. Moest met 2 handen de rem los maken en zo ook winkelbediende. En het was bij 3 wagen zo, bij jou niet?

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat kost de firstwheel?

17. Premama

Premama Actief lid

Jul 19, 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor EUR 390 heb je het onderstel met wandelwageninzet en een reiswieg.
    Je kunt de overige bijpassende artikelen ook terugzien op:
    http://www.dekinderwagenconcurrent.nl/
    Dan kun je dus zoeken op Vierwielers > Firstwheels > City Elite
    Deze winkel zit in Amsterdam, maar in Utrecht zul je ook wel verkooppunten hebben; die kun je vinden via de Firstwheels site.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Blijkbaar is bugaboo gewoon ideaal voor doven ouders, want dan kijkt kindje gewoon naar de moeder of vader om te communiceren, als kindje vooruit kijkt zie je niet wat ze doet enzovoort! Is gewoon ideaal! Die wil ik ook aanschaffen.

Bij Myrna had ik lichtblauwe Quinny, hele lekkere wagen, maar is gewoon TE groot en ik kon Myrna niet zo goed zien om te communiceren, lastig hoor!

19. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    je kan de first wheels ook naar je toe zetten hoor!

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb je gelijk in Linka76, Als mijn broertje aan kindjes gaan beginnen zal ik het ook zeker hem aanraden!

Share This Page