beetje gekke vraag misschien... ik heb een maxi cosi met verkleiner en voetenzak... maar is het nou de bedoeling dat je die verkleiner in/op de voetenzak gebruikt? dus eerst voetenzak en daarin verkleiner, of kan voetenzak alleen zonder verkleiner? thanks!
en dan krijg ik reactie van m'n eigen vertrouwde feb-mama's... thanks! past idd precies, maar dacht ff dat ik gek aan het worden was... hihi
Ik heb het gisteravond maar snel omgedraaid, had er dus helemaal niet over nagedacht . Maar zit wel beter zo....
In die voetenzak zat inderdaad een rare bobbel als de verkleiner er eerst in zit. Gelukkig zit ons kind straks meteen goed , bedankt meiden!
och die arme Tijn wel grappig om te lezen dat ik dus niet de enige ben met van dit soort praktische vragen... je moet 't allemaal maar net weten he?!
Zit een stuk beter he . Stom he, dat we daar (ik in ieder geval) van tevoren niet over nadenken. Is ook veel praktischer eigenlijk, want als de verkleiner eruit kan, hoeft de voetenzak er niet meteen uit. En je hebt geen rare bobbel meer bij de 'bocht' van de voetenzak, het past gewoon precies. Er zat trouwens geen gebruiksaanwijzing bij de voetenzak, dus hoe hadden we het eigenlijk kunnen weten?