Hallo allemaal, Er zijn zo ontzettend veel matrassen te koop voor in het ledikant, dat ik er geen wijs meer uit word. Welk matras hebben jullie en kunnen jullie hem aanbevelen?
Een koudschuim matras bij bol.com gekocht. Koudschuim is samen met latex het beste materiaal voor in een ledikant. Polyether het minste. Bij Ikea verkoopen ze ook dit soort matrasjes meen ik
Hier een matras van de ikea, de vissa skont.40 euro.gekocht bij de 1e. De 2e ligt er nu op en de 3e gaat er straks ook op want hij is nog steeds goed.
Koudschuim idd of anders pocketvering maar dat is niet direct nodig, eerder als je voor meer luxe gaat. Polyether zou ik niet doen, slecht ademend materiaal en na verloop van tijd komt daar een 'kuil' in het matras
Mijn zoontje heeft de ikea vissa vackert (60) en mijn dochter heeft de ikea vissa skont (40). Allebei prima matrassen, maar ik vind de skont wat steviger. De vackert is pocketvering maar na 2,5 jaar zijn de veren wel slapper geworden. Maar toen we hem kochten was het in de aanbieding en we dachten duurder zal vast beter zijn maar achteraf vind ik de skont beter.
ik heb een koudschuim met een toplaag van traagschuim.. dl ligt doodstil te slapen dus traagschuim helpt dan weer tegen afplatting