bykay draagdoek ik snap er niets dan!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pugga, 15 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    mn draagdoek is binnengekomen en ben net al flink an het stunten geweest. alle stappen uit het boekje gevolgd baby erin, maar ziet er absoluut niet uit zoals op de plaatjes en heb ook niet het idee dat het nou echt goed zit. dus niet echt veilig lijkt me

vervolgens met de filmpjes van youtube en weer hetzelfde. ik snap er helemaal niets van! :( ik volg de instructies maar het zit gewoon voor geen meter.

iemand nog tips hoe ik het kan proberen? of iemand in de buurt van dordrecht die weet hoe het moet? :D

Groetjes

2. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Het is inderdaad een heel gedoetje. Je moet hem vrij strak knopen. Zelf heb ik hem maar korte tijd gebruikt. Toen mijn meisje wat groter werd bleef het niet meer zitten.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Op youtube opzoeken en dan 100x opnieuw aanzetten en tegelijk oefenen :D die van Tricot Slen werken hetzelfde. Ik moest het echt voor me zien en toen ik de truc door had ging het goed! Oefen ze!

4. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    haha nou ik hoop maar dat het lukt hij vond het wel fijn geloof ik. misschien vanavond eerst eens op mn vriend doen via het filmpje en dan pas weer op mezelf :D

Deel Deze Pagina