Kledingadvies! Wat te dragen op deze rok?

Discussie in 'De lounge' gestart door fenneke80, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Zoals de titel al zegt: wat kan ik dragen op deze rok?

image1xl.jpg

Ik twijfel of ik hem zal houden, hij kleedt niet echt slank af in maat 46, maar hij is zo gaaf! Het probleem is de balans: er moet wel iets neutraals bij, maar wel iets met schouders (zoals het blousje op de foto), anders lijken mijn heupen nog breder...

Graag voorbeelden!

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    t bloesje van de foto pas er toch heel goed bij, kan je zo iets niet kopen.
    Overigens denk ik dat een geel of lichtroze variant ook zou gaan

3. mona23

mona23 Niet meer actief

Bij de kruidvat zijn nu vestjes in de aanbieding voor 7.99.
    Ze hebben ook gebroken wit in de collectie. Zou hier wel mooi bij staan.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Moeilijk model rok hoor, want ik vind er alleen dat blousje mooi op passen. Zou zo niet weten, wat anders. Want het gaat om het effect idd.

5. fenneke80

Jep, misschien moet ik dat blousje er ook maar bij kopen.
    Ik heb al wel gezien dat het niet echt een optie is om een shirt erover te dragen, dan is de taille weg en lijk ik gigantisch...

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tja ik hou totaal niet van dit soort rokken en vind het ook moeilijk om te zeggen wat je erbij kan dragen...
    Ik denk dat zwart wel mooi bij die kleur groen staat, of wit idd, maar verder kan ik niks bedenken.

7. fenneke80

Als ik verstandig ben stuur ik hem terug, ik weet er weinig op te dragen en waarschijnlijk draag ik hem dan bijna nooit. Ik vind hem dus wel heel mooi, maar hij is ook nogal opvallend, moet je wel zin in hebben zeg maar.

Zachtgeel of roze is ook wel een plan idd, heb ik natuurlijk niet in de kast liggen...

Nog iemand voorbeelden bij webwinkels?

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oei... moeilijk. ook omdat het dus totaal niet mijn smaak is. maar iig wel iets korts ja want anders is het effect van de rok weg. als je gaat voor iets wits zou ik er wel weer een groen accent van een sjaal of ketting bijdoen.
    mijn dochter heeft zon kleur broek en daar een rood shirt op. rood kan dus ook nog wel mooi zijn.
    verder ook geen idee.

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

een donkerblauw strak topje met drie kwart mauw... past mooi bij die donkerblauwe riempje. zwart kan ook heel goed. Ook geel (word wel druk) rood en oranje. het kan allemaal. of natuurlijk wit/creme

blousjes en strakke shirtjes.

want ik vind dat je hier bij wel iets straks moet dragen. anders valt dat ruffeltje aan de bovenkant in het niet. dat is zonde, want dat is nu ook net het detail van de rok.

10. fenneke80

Donkerblauw zou wel mooi staan, maar dat gaat hem niet worden, omdat ik dan aan de bovenkant kleiner lijk en aan de onderkant groter. Kan misschien wel een donkerblauw vestje op een wit strak shirt, dat heb ik allebei nog liggen in de kast, ik ben even passen.

Bedankt allemaal! Nog meer tips?

11. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Heel lichtgroen, roze, zwart of wit en dan strak zodat je de rok erover kan doen.

12. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Cool! Waar heb je m gekocht??

Deel Deze Pagina