Hoi, kan iemand mij vertellen hoe de kap van de chicco liteway 2 is, ik woon in een zonnig land en dus is de zonnekap zeer belangrijk. Beschermt hij voledig in zitstand of ligstand? En hoeveel kan er in het boodschappenmandje? Al eens meegenomen met het vliegtuig door iemand? Wil hem morgen gaan bestellen.. paars of zwart?! Moeilijk haha hoor graag julie ervaringen.
Wij zijn nu op vakantie in Spanje en hebben hem nu voor de tweede keer bij ons. Onderin genoeg ruimte voor spullen. En de zonneklep werkt prima. We hebben wel nog een dooky en een xl hyrofiele doek voor als hij slaapt , deze doen we er dan overheen.
Nee alleen het zonnescherm voldoet niet, dan kan je beter kijken voor een mutsy nexo of een nuna pepp. Bij de Chico heb je een hydrofiel of dooky nodig
Hier een koelstra Simba t4 en die heeft echt een grote zonnekap! Ik heb hem speciaal gekocht toen voor op vakantie.
Met laaghangende zon is de zonnekap niet handig. Maar met een hogere zon is de kap voldoende. Met slapen is de zonnekap duimvoldoende. Ik ben erg blij met de Chicco Op vakantie mee geweest en veel dagjes uit geweest.