Hallo allemaal, Ik ben Patricia en ben 33 jaar en ben nu 6 weken zwanger van de 1ste. Ons Hondje layla wist dit al veel eerder dan wij, wij hebben 1ste kerstdag een test gedaan en die was postief! Ik hoop dat ik veel informatie kan krijgen via jullie. groetjes patricia
Danke je wel Geolilly, ze houd me de hele dag in de gaten ( een soort van stalker hahahaha) en is niet van me schoot af te slaan, ze luistert nu ook meteen naar mij, voorheen wat minder. Bij de baby van de buren dan gaat ze blaffen als ze huilt, ben heel nieuwsgierig hoe het gaat zijn als de baby er is ( duurt zo verschrikkelijk lang hahahaha) is wel een rare ervaring ja
Gefeliciteerd! Wat grappig dat jullie hond het al aanvoelde! Heb jij het ook al in je omgeving/ werk verteld? Of wacht je tot na de echo? Ik wilde het eerst met kerst vertellen, maar na overleg met mijn vriend toch besloten tot na de eerste echo te wachten.
wij hebben een paar mensen een verrassend kerstcadeau gegeven en verder wachten wij ook tot na de 1ste echo, gewoon voor de zekerheid. voel jij je al Zwanger? ik een beetje.
Wat leuk! Gefeliciteerd!! Ook onze hond had het het eerste in de gaten, we keken elkaar nog aan; zo van zou het nu al raak zijn, meteen de eerste ronde?? En ze had gelijk! Zal voor ons altijd een speciaal moment blijven.. Het is nog pril, maar zoooo blij! Geniet van je zwangerschap!!
Ik voel me vooral zwanger door de vermoeidheid, ik kan echt 's middags een paar uur slapen en dan 's avond weer slapen en dan tot 11 uur doorslapen... Af en toe misselijk en maagzuur. Het zijn vooral de 'kwaaltjes' die ik voel. Het is echter geen last zoals ik bij sommige vrouwen lees, die er écht last van hebben. En m'n borsten zijn af en toe gevoelig. Ik loop toch wat vaker met m'n armen om mijn buik heen (thuis dan), alsof ik de kleine al vasthou Het is nu vooral nog onrealistisch omdat we nog geen hartje hebben zien kloppen. Geniet in elk geval van je zwangerschap En laat even weten hoe je eerste echo was!
het is ook onrealistisch, heb nergens last van behalve de moeheid maar verder weinig kwaaltjes, ik zou het zo fijn vinden om een bevestiging te krijgen dat het goed zit! zou wel fijn zijn. nog 3 weken tot de echo dus nog ff wachten. jij ( mdb1908)morgen naar de vk, spannend! krijg je dan ook meteen de 1ste echo? ik hoop het wel voor je
Hi Snijdertje, Even een update. Ben inderdaad de 16e naar de VK gegaan maar toen nog geen echo gehad. Vandaag wel... Het is misgegaan. Vanochtend had ik wat lichtrood bloed en heb gelijk de VK gebeld. Kon gelijk terecht en bij de echo was helaas geen kloppend hartje te zien. We zijn heel verdrietig, maar over een paar maanden als mijn cyclus weer 'normaal' op gang is willen we het weer proberen. Veel liefs, MdB1908