Hoi hoi! Ik heb jullie mening weer nodig. Wij vinden beide de naam "Lennox" (uitspraak: Lennix) erg mooi maar nu wil ik graag weten hoe de naam wordt ontvangen door jullie! We hebben twee namen op onze lijst waar wij nog tussen twijfelen (met een lichte voorkeur toch naar Lennox nu), namelijk: Lennox en Robyn (uitspraak: Robbin). Ik ben benieuwd naar jullie mening! Liefs, Leaf
Ik ben het eens met mijn voorganger.. Vind het een echte jongensnaam, en zou het zeker ook niet uitspreken als Lennix
We hebben de naam van de serie "Melissa & Joey" op comedy central. Het meisje heet daar Lennox . Wij associëren het helemaal niet met een jongen eigenlijk! hmmmm
Een echte jongensnaam.. Maar doen wat goed voelt Snap wel dat het anders is door de serie als ik het zou volgen had ik er misschien ook anders naar de naam gekeken
Ook ik vind het een echte jongensnaam maar ken dan ook een jongen met die naam. Maar als je het toch wilt uitspreken als lennix, waarom dan niet gewoon zo noemen en schrijven? Appart en klinkt voor mij als een uniseks naam net als Robin (robyn)
De naam doet mij denken aan de schotse zangeres Annie Lennox. En dat is niet bepaald negatief om daar mee geassocieerd te worden. Ik vind het wel een hele leuke maar moet er zelf aan wennen. Hoorde laats ook de naam Minx ''minks'' voor een meisjes in een tv serie voorbij komen. Vond ik ook wel wat hebben! In het begin denk je uh? Maar hoe vaker je hem hoort ga je hem steeds leuker en origineler vinden. Het is niet mijn stijl, maar als ik moest kiezen tussen Robyn heten of Lennox zou mijn voorkeur naar Lennox gaan. De x op het einde is geheel nieuw en denk dat veel mensen er gewoon aan moeten wennen.
Ik snap niet dat Lennox wordt uitgesproken als Lennix. Als ik Lennox lees, dan denk ik eerder aan een jongensnaam? Robyn doet mij denken aan wasmiddel.
Lennox schrijven en Lennix zeggen. Beetje vreemd, doe dan gewoon Lennix schrijven en zeggen. Ook origineel en duidelijk.
Lennox is in mijn ogen een jongensnaam en spreek ik uit zoals het er staat. Robyn vind ik geweldig! Stond hier ook op het lijstje maar mijn man vond het niks.
Eens met de rest. Lennox vind ik een jongensnaam, en het zou nooit in me opkomen om het uit te spreken als Lennix. Robin zou ik zo schrijven, Robyn zou ik uitspreken als Robien of Robijn.
Lennox vind ik een jongensnaam. Vind het ook vreemd dat je de uitspraak Lennix wilt. Daar zou ik nooit op komen als ik Lennox zie staan. Dan Lennix vind ik anders niet. Daarbij vind ik het geen leuke naam sorry en al helemaal niet voor een meisje. Dan liever Robbin en ook zo geschreven
In eerste instantie zou ik een jongen verwachten. Het is de laatste jaren erg in om meisjes een jongensnaam te geven, zeker in de USA, dus waarom niet Lennox voor een meisje. Maar de uitspraak Lennix begrijp ik niet Gisteren zag ik trouwens in een documentaire, dat de Amerikaanse acteur, regisseur Orson Welles een dochter heeft die Christopher heet en dat al in 1937
Ik ken Lennox ook alleen als jongensnaam en je moet je afvragen denk ik of het leuk is voor je dochter als mensen steeds een jongen/man verwachten te zien bij haar naam. Daarnaast snap ik niet hoe je Lennox kan uitspreken als Lennix? Robyn vind ik ook niet zo geslaagd, dan liever Robin zodat ze niet haar hele leven "Robin met een y" heet. Maar ook Robin vind ik te veel jongensnaam voor een meisje en daar houd ik persoonlijk echt niet van.
Dit! Met een o gaat waarschijnlijk niemand het uitspreken als Lennix. Ik vind Robyn (of gewoon Robin) trouwens veel mooier!
Ik vind "Lennix" niet mooi geschreven. Nogmaals, de naam hebben we van een serie vandaan, we hebben niet een naam verzonnen en een eigen uitspraak erbij bedacht! haha. En dat mensen het anders uitspreken als ze het lezen vind ik niet zo'n probleem. Zelden komt het voor dat een naam meteen/altijd goed wordt uitgesproken. Mijn naam is Stefanie. Geen moeilijke naam maar wordt altijd verkeerd uitgesproken of geschreven! Maar dat velen zeggen dat ze het een jongens naam vinden, vind ik jammer . Ik ga vanavond het er even over hebben met mijn vriend weer .
Ik vind het een jongensnaam en ik ken de serie niet maar ik kan me voorstellen dat ze alleen Lennix zeggen omdat ze niet articuleren.
Ik vind het raar dat je lennox als lennix wilt uitspreken spel dan gewoon lennix schrijven heeft ze ook niet haar hele leven leraren ed die het verkeerd uitspreken Overigens is lennox officieel een jongensnaam google maar eens