c-1000 dagje uit, actie waardeloos?

Discussie in 'De lounge' gestart door zohra, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    C1000 heeft sowieso waardeloze acties vind ik.

Zodra er euroknallers zijn vullen ze het schap 1 keer in die week en daarna niet weer. Dus op=op. Dat is dus meestal al na 1 uur.

Ik kom er dus nooit.

Maar ook erg waardeloos deze actie.

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ligt aan de c1000 waar je komt. We hebben er hier twee en bij de ene is de situatie zoals bij jou, maar bij de andere gelukkig niet :) Daar kun je de euroknallers gewoon nog op de zaterdag ophalen.

3. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Wij zijn er ook tevreden over hoor, een van de weinigen zoals ik lees. A.s. donderdag gaan we met 4 volwassenen en 2 kids naar de dierentuin in Amersfoort, voor maar 3,50 per volwassene, leuke actie zo! wel op tijd boeken maarja dat weet je van te voren als je de kleine lettertjes gelezen had.... En het weer, tsja das een gokje...maar dat is altijd als je een dagje uit plant...

Vind het mopper en gezeur dus ook een beetje aan jezelf te wijten...

4. #24 Shaddixxx, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt: 27 jun 2011
    Ik vind het echt een superactie! Ik heb zowel bij Drievliet, de Apenheul en Burgers Zoo 3 vouchers per kaartje in kunnen wisselen hoor! Dus voor 10,50 met z'n 2en naar drievliet, voor 8 euro met z'n drieen (Damien is gratis) naar de apenheul en voor 11 euro met z'n drieen (Damien is gratis) naar Burgers Zoo! :D

Mooiste is dat ik zelf nooit bij de C1000 kom, ik heb vouchers van m'n oma gekregen en van iemand hier op ZP! :D

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik wist dit ook al vantevoren.. er stond duidelijk iets van over in dat er maar beperkt aantal kaarten was per dagje uit... ik zei toen nog tegen m'n vriend: "dit is ook een actie van niets, want je maakt káns op áls je genoeg hebt gekocht binnen afzienbare tijd".

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ben ook tevereden over de actie. Ben er ook al mee weg geweest heb geen problemen gehad. Heb er nog 30 liggen dus zal straks nog eens wat boeken. En de voorwaarden zijn ook wel duidelijk vermeld vind ik. Normaal doe ik ook niet mee met zulke dingen maar dit scheelt enorm en heb eerst de voorwaarden gelezen en op internet gekeken wanneer je ze allemaal kan inleveren. Sommige parken kan je ze inderdaad niet in de zomer inleveren maar dat was gelijk al bekend.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113

Ja dat zal inderdaad.

Wij hebben er hier maar 1. Maar ik kom daar dus nooit. AH is veel goedkoper.

Deel Deze Pagina