Online bij wehkamp.nl en c-and-a.com/nl vandaag de hele dag 25% extra korting bovenop de vlaggetjeskorting van 25% - 40% - 50% (is al in de prijzen doorberekend zag ik) In de winkel vanavond van 17.00 - 22.00 uur Vanaf morgen zijn de prijzen weer alleen met vlaggetjeskorting...
Ik ben vanavond 'even' naar de winkel geweest... 150 euro armer, maar wel een hoop kleding rijker!!! Het was alleen druk, niet normaal...
Leuk, heb echt zoveel kleding, ook voor mezelf en manlief! Had anders 300 euro gekost, nu de helft...
Ik kon niet gisteravond. Dus ik dacht vanochtend, ik ga wel even kijken, maar de halve afdeling was leeg!!!!!!!!!!!! Gewoon echt lege rekken. Kwam ook een verkoopster net binnenlopen die blijkbaar gisteravond niet had gewerkt en vandaag late dienst had en die schok zich ook kapot.
Ja, het was echt een gekkenhuis hoor! Ik was er om 5 uur, toen was het al enorm druk, maar er hing nog genoeg, toen ik drie kwartier later in een hele lange rij stond om af te rekenen zagen de rekken er idd al erg leeg uit, was blij dat ik zo vroeg was...