Op de nieuwedijk (in het centrum van Amsterdam) hebben ze een hele grote afdeling met postitiekelding bij C&A. Er zit regelmatig wel wat leuks bij.
als je een leuke jeans zoekt, kijk eens op www.mooiverpakt.nl hebben ze leuke jeans en ik had er een met een foutje, heeft me 16 euro gekost incl verzenden. en het is echt een moderne broek. ik hou van mooie moderne kleding, en ben best kritisch, en was niet van plan om in de zwangerschap in iets anders te gaan lopen. af en toe staan hier ook wel eens leuke sites waar ze leuke kleding verkopen. en voor heel veel dingen geld dat je goed moet combineren. beetje creatief zijn en je komt al een heel eind. succes
De h&m heeft ook zwangerschapskelding.En als de h&m bij jou in de buurt ze toevallig niet heeft kun je op www.hm.com gewoon bestellen!Dan krijg je het als het op voorraad is binnen een paar dagen thuis gestuurd samen met de acceptgiro!
Nou die H&M shop heeft wel 1 spijkerbroek!!! Die heeft op internet nou niet echt een geweldige collectie..... Maar toch bedankt voor alle tips! groetjes Setje
In rotterdam, roosendaal en bergen op zoom verkopen ze 100% zeker positiekleding. Al is het echt mijn smaak niet en bij de truitje en blouse hebben ze van die raren biezen gemaakt dat je er overal inpast behalve bij je borsten. Dus lekker over na gedacht
hallo Bij de C&A in hilversum verkopen ze ook zwangerschapskleding. Hilversum is niet zo heel ver van amersfoort vandaan. In de stad daar is ook een miss etam met hele leuke zwangerschapskleding, ook zit er een prenetal vlak naast met veel kleding. Ook zit er nog een exclusief winkeltje met positiekleding. Dus als je echt wilt shoppen is hilversum zeker de moeite waard. groetjes Fee