ons mannetje heeft een leuk ritueel... iedere keer als mama even op de bank ploft om een dutje te doen, of 's avonds in bed duikt, begint hij vrolijk te trappelen! op zich heel gezellig hoor... maar lig er soms echt wel ff wakker van! Nouy weet ik dat het normaal is dat baby's vaak wakker worden als mama rustig wordt, maar het is nou ook weer niet zo dat ik verder heel de dag loop te rennen ofzo... daar heb ik echt de energie niet voor zijn er nog meer van die gezellige buikbewoners die hun mama's wakker houden?
Hahahaa echt wel. Deze gaat lekker gymnastieken als ik maar even zit of lig. Maar ja bekijk t maar zo dat ik in ieder geval weet dat daar binnen alles nog goed is....
Onze kleine trekt zich nergens iets van aan, Alleen als ik loop is de Beeb rustig zodra ik ga zitten of liggen dan is het feest in mijn buik. Het is vandaag al bijna de hele dag zo kleine druktemaker Greets Beeb
Bij mij gaat het ook de hele dag door Zodra ik zit, begint ons mannetje ook te schoppen. 's Avonds als ik naar bed ga, heb ik er gelukkig tot nu toe nog niet zo'n last van. Meestal voel ik 1 of 2 schopjes vlak voordat ik in slaap val. Maar ik voel ze ook nog niet zo hard. Volgens mij ga ik er straks ook wakker van liggen gezien hij nogal een drukte maker is
bij mij is het de hele dag rustig, tenzij ik ineens iets onverwachts doe, dan krijg ik ff een schop. Maar als ik ga liggen, dan is het feest, en begint de kleine ineens lekker er op los te schoppen. Ik ben er zelfs al 2 keer van wakker geworden!
Hier is de kleine heel de dag rustig totdat ik naar bed ga, dan word er een flinke pot voetbal gespeeld Houd me goed wakker, en als ik dan slaap dan krijg ik zon rotschop tegen mn ribben datik meteen weer wakker ben. Dus je bent niet de enige
Hier trapt hij ook gewoon als ik aan het lopen ben. Kan dan vaak mn aandacht niet meer houden bij wat ik doe en anderen ook niet, aangezien heel mijn buik dan op en neer gaat haha. En ik lig dus graag op mijn linkerzij (schijnt ook het beste te zijn?) maar dat mag niet van hem en dan gaat hij een partij tekeer daarbinnen. Hij ligt namelijk mijn zijn rug rechts en zijn gezichtje naar links en dan ligt hij dus op zijn buik, wanneer ik links lig. En dat vindt ie echt niet tof. Dus ga ik maar op mijn rug slapen he Alles voor ons prinsje! (en voor mijn nachtrust)
Hier hetzelfde, ook zo'n kleine prima ballerina die de ruimte benut als ik lig Word er dus ook regelmatig wakker van, en kom moeilijker in slaap. En wat ik ook nog heb: de dame ligt in stuit en soms lijkt het wel alsof ze ergens onderin toch een zenuw of spier ofzo raakt, want dan schiet ineens m'n been de een of andere kant op... En daar word ik dus sowieso wakker van Resultaat dat is dus 's ochtends steeds trager op gang kom, niet echt handig, zo in m'n laatste maandje werken... Maar eens even zien dus hoelang ik dat nog volhoud. Ik kijk in ieder geval erg uit naar de eerste dag waarop ik niets meer hoef, (6 oktober!)
Het maakt niet uit op welke zij ik lig...ze gaat altijd trappen tegen die zij aan... Vind het niet erg...het is meestal een kwartiertje en dan maak ik er een spelletje van...daarna slaapt ze heerlijk door...
Ik mag niet op m'n linkerzij liggen, dan krijg ik enorm veel commentaar. Maar verder kan ik er redelijk doorheen slapen.
Hier niet op mn rechterzij, de beeb ligt ook altijd aan de rechterkant Maar verder geen last van 'snachts!
Hoi hoi Ik heb ook net zo'n druktemakertje in m'n buik. 's Avonds als ik wil gaan slapen schopt hij de hele tijd keihard, en iedere ochtend rond een uur of half zes schopt hij me wakker..... Ik vind het een heerlijk gevoel hoor, maar soms inderdaad mag het wel ietsje minder zijn hahahahaha
ja, het is toch best gezellig he met zijn tweetjes zo! we zullen straks dat vrolijke getrappel echt wel missen! dat had ik bij de eerste in elk geval wel! voelde me echt leeg, dus probeer er nu maar nog zo veel mogelijk van te genieten, zo lang het nog kan... al lig ik er soms wakker van
mijn meisje maakt er nu een gewoonte van om 2 keer per nacht de hik te hebben. en als ik net gedraaid ben op de andere zij, krijg ik een paar tikjes zo van: he dikke je ligt half op me ! ga eens opzij!
haha! Hier is het zo dat op de linkerzij vind ie vreselijk, dan voel je de voetjes gewoon half op het bed staan , net of de beeb zichzelf tegenhoudt om niet te vallen en op me rechterzij, terwijl de beeb ook rechts ligt, slaapt ie zalig, dan voel je echt de billetjes op het bed liggen hahaha
die van mij houdt mij wakker als ik wil gaan slapen. Trappen op de blaas is het leukst toch? En als mijn vriend zijn wekker gaat dan is de kleine ook meteen weer wakker en denkt volgens mij kom we gaan ook wat leuks doen hebben genoeg geslapen. Ondanks dat mama dan maar een 4 uurtjes heeft geslapen. Maar als de kleine rustig is mis ik het weer.