Hoi, ik was vanochtend om een uurtje of 11 bij de LIDL in de Bouwmeesterbuurt in Almere. Ik kwam daar een moeder met een superleuk zoontje tegen. Onze zoontjes schelen maar een maandje en jouw zoontje was bezorgd omdat mijn zoontje moest huilen. Volgens mij klikte het wel tussen onze koters . Dus vandaar dat ik deze oproep plaats ( hopelijk zit je op ZP). Het lijkt me namelijk wel leuk om een keertje af te spreken zodat onze zoontjes samen kunnen spelen?
Ik dacht nav de topictitel dat jij je moeder kwijt was geraakt Succes, hopelijk vinden jullie elkaar!
Ik dacht dat een moeder weer iets geks gedaan had (kind alleen laten ofzo), ik ben wel goed in negatief denken zeg . Dit is gelukkig wel een leuk topic, hopelijk vind je haar. Wellicht kom je haar wel weer tegen tijdens het boodschappen doen.
Wat leuk hopelijk vind je haar! Je kan het natuurlijk ook proberen via de weggeefhoeken in Almere op FB.
Leuk. Ik zou even een berichtje doen op gespot of een rommelhoek in je omgeving om je kansen te vergroten
je hebt ook een facebookgroep mama's ontmoeten mama's almere, daar zitten ook heel erg veel moeders op. je zou je oproepje daar ook op kunnen zetten