Hey Meiden, Heb ff een vraagie, ik moet straks met de Metro 2 haltes reizen maar kan mijn OV Chipkaart niet vinden, nou vroeg ik me af of je ook gewoon ( net zoals vroeger ) een kaart kan kopen waarmee je die twee haltes kan reizen .. Als ik op google kijkt dan kom ik uit bij dagkaarten maar dat wil ik niet want dan betaal ik 13 euro, het gaat om 2 haltes dat vind ik echt aso duur als ik zo'n kaart zou moeten kopen.. Heb geen auto om naar de bestemming te gaan dus moet ik met de metro ... Heeft iemand een idee of ik iets op Metro Station Spijkenisse kan kopen ?? Thanx alvast .. Gr Chantal
hoi hoi, Heb je al eens op de site van de RET gekeken ?? http://www.ret.nl Ik heb zelf geen idee of je op Spijk die chipkaart kan kopen maar denk dat je op die site wel enige info kan vinden of anders een telefoonnr waar je ook met je vraag terecht kan.
Je kan gewoon een kaart voor 2 metro reizen (heen en terug) kopen voor 4.90 ofzo. Vraag het aan de RET personeel bij de metro station.
Vragen aan personeel van de RET gaat niet, hebben ze heel handig geregeld daar, die mensen van de RET zitten achter de Hekjes, dus je moet eerst een kaartje hebben om zeg maar bij hun te komen .. Handig he Ik zal ze idd ffies bellen .. Thanx iig
Je kunt een wegwerpchipkaart kopen bij de automaten. Je kunt dan kiezen of je daar saldo op zet, of dat je bijvoorbeeld de 2 rittenkaart van 4,90 erop zet die iemand eerder al zei.