C&A positiemode in Alkmaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Duo Penotti, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

De titel zegt het al.
    Ik ben al een aantal plaatsen afgeweest voor C&A positiemode maar nergens hebben ze het!
    Het schijnt dat ze het alleen verkopen in een aantal grote steden.

Ik woon zelf in NH en wil het liefst niet al te ver reizen.

Misschien Alkmaar?

Groetjes

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik heb de klantenservice gebeld om de vestigingen te vragen waar ze positiemode verkopen. C en a Groningen ben ik toen geweest.
    Ik vond het zelrf helemaal niks. Wijde vreemde modellen.
    Stond nergens naar maar misschien vind jij het wel leuk! Suc6

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Hier in almere hebben ze ook positiemode in de c&a... maar vind t verschrikkelijk..
    Op wehkamp.nl verkopen ze ook c&a positiekleding, daar is een groter en leuker assortiment... miss is dat een idee?

4. Niekje1

Niekje1 Lid

20 feb 2012
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    In alkmaar (centrum) hebben ze positiemode. Ik vind de spijkerbroeken wel lekker zitten. De rest vond ik niet zo veel.

5. mamanick

mamanick Actief lid

22 aug 2012
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben in Alkmaar wel een "afdeling" positiemode, maar je hebt geen keus. Het zijn twee rekken, weet niet of ik het zeggen mag maar dan kan je in Alkmaar beter naar mama en co. Dit is een kleine winkel met ontzettend veel positie kleding en je wordt er ook fantastisch geholpen. Heb geen andelen hoor, maar het is gewoon een hele leuke winkel.

6. Niekje1

Niekje1 Lid

20 feb 2012
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Inderdaad Mama en co (of is het nou moeder en co) is een superleuke winkel, waar je ook nog eens leuk geholpen wordt.

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    H%m heeft soms ook leuke dingen trouwens... als je naar niet al te dure dingen zoekt.

8. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor jullie reacties :)
    Oke C&A is dus niet veel soeps. Zal inderdaad eens langs mama en co gaan dan en H&M. Hier in Hoorn hebben ze bijna helemaal geen winkels waar ze positiemode verkopen. Niet eens een H&M!

9. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Je kan ook in Schagen terecht bij Zeuvenuursgoed. Hebben ze gangbare merken positiekleding.

Deel Deze Pagina