Pfhoehhh, ik weet niet wat ik heb, maar ik voel mezelf enorm ellendig en het gevoel pakt me momenteel helemaal in . Ik wil dit helemaal niet, maar ik kan er niks aan doen. Er zijn wel een aantal dingen die spelen oa: - Toen we mijn verlof gingen bespreken kreeg ik te horen dat ze niet wisten of mijn contract verlengt zou worden of niet. Terwijl ze mij dit eerst wel had toegezegd. Deze loopt tot eind december. Tot op heden weet ik het nog steeds niet. Als ik erna vraag bij mijn leidinggevende krijg ik te horen dat ik niet zo moet zeuren en raakt ze geirriteerd. - Met pijn en moeite mocht ik minder gaan werken. Hele dagen hield ik echt niet meer vol. - Afgelopen week is een kat van ons aangereden, hij was op slag dood waar ik helemaal kapot van ben. Afgelopen weekend ben ik geknapt. Ik kon alleen nog maar huilen, huilen, huilen en ik heb een enorm rot gevoel. Op mijn werk ook, ik werk er nu zo'n 3 jaar. Ik heb me uit de naad gewerkt en nu word er zo met me omgegaan. Dit doet me zeer merk ik. Nu ben ik dus afgelopen weekend geknapt en mijn man heeft me ziek gemeld. Dit kan niet meer zo. Ik zit er helemaal door. Vorige week ook al in het ziekenhuis geweest omdat ik ons kindje niet goed genoeg voelde. Nu is het zo dat ik mijn leiding gevende moet bellen dat het gewoon echt niet meer gaat, maar ik zie er als een berg tegen op. Ik kan de moed niet opbrengen.... Ik ben echt een wrak momenteel. Hoe kan ik mezelf opkrikken?
pff wat vervelend zo een situatie zeg!! Ik begrijp het wel helemaal aangezien ik gedeeltelijk in dezelfde situatie zit. Ik heb 3 jaar gewerkt bij hetzelfde bedrijf, en krijg nu geen vast contract aangeboden. En mag dus vertrekken. Ook zit ik al sinds week 31 in de ziektewet vanwege een val die ik gemaakt heb en daarna astma. En zit er ook echt helemaal doorheen. Maar waar ik maar van probeer te genieten is dat ik straks als het goed is een gezond kindje op de wereld mag zetten die ik alle liefde en aandacht kan geven. En ik denk dat het belangrijk is dat jij daar ook aan probeert te denken. En wat het werk betreft zou ik je gewoon ziekgemeld laten, want zo kan jij niet gaan werken Denk aan jezelf aan aan jullie kindje. Dat is het aller belangrijkste. En je relatie tussen jou en je mannetje natuurlijk Want als jij emotioneel slecht in je vel zit kan die ook deuken oplopen natuurlijk!! Misschien eens goed om ff lekker samen wat te gaan doen. Uit eten of een biosje pakken ofzo??
Meid, lekker ziek thuis blijven hoor... dit is niet een goede situatie om daar nu te gaan werken. Eventueel kun je een afspraak maken bij je vk of arboarts die dit voor je kunnen ondersteunen... laat ze eerst maar even en kijk idd of je jezelf kan herpakken Je leidinggevende kan ook wel zelf contact zoeken hoor! Ga idd lekker samen uit eten of boek een weekendje in een hotel. Boek een lekkere zwangerschapsmasage of beautybehandeling voor jezelf, iets waar je anders ook van kon ontspannen. Fijn om te lezen dat je man hier achter staat en anders kan hij ook altijd nog bellen namens jou. Het werk is jammer dat het zo onduidrlijk verloopt maar probeer t naast je neer te leggen, als ze je contract niet verlengen dan missen zij een goede werkneemster.