ik heb hier nog 2 kortingsbonnen liggen voor 10 euro korting op 3 pakken pampers (geen maataanduiding). 1 direct geldig aan de kassa bij de etos en 1 als je de kassabon opstuurd naar pampers. (maat 0,1,2 of 3) daarbij zitten ook nog de kortingen op de pamperdoekjes van 5 euro per 3 beide bonnen zijn geldig tot 30 juni en aangezien ik nog 7 pakken pampers heb staan (en mijn zoontje al akelig dicht naar maat 4 gaat en ik dus iig geen maat 3 meer durf aan te schaffen etc) ga ik de bonnen niet meer gebruiken. ik zou ze heel graag ruilen tegen etos spaarpunten (die nuby non drip fles is momenteel de enige fles/beker waar mijn flesweigeraar uit drinkt ik heb er 1, maar zou er nog graag 1 als reserve hebben) wie wil er ruilen?
Ik zou graag de bon willen voor direct kassakorting bij de etos. Ik heb een vol etos boekje voor liggen.
Als je niemand kan vinden kan je toch gewoon 3 pakken maatje 3 kopen en deze later omruilen voor een maatje 4? Bij de 4 Etos filialen hier in de buurt is dat iig nooit een probleem....