Ben ik weer haha ...hormonen! ! Wat vinden jullie van de naam C.arice? Wat voor een soort naam? Dat een actrice zo heet stoor ik me niet zo aan. C.arise vind ik ook wel leuk en kan je afkorten tot Ise... Ik hoor graag jullie mening ik moet namelijk 2 meisjesnamen verzinnen.
Mooie naam, ik denk dat ik ze allebei wel mooi vind. Denk dat het vooral ligt aan hoe je het zelf uit wilt spreken. Wil je het met -ise op het eind dan zou ik de s doen. En als -ies dan met de c
Dit inderdaad! Carise spreekt ik uit als Kaa-Rie-suh. En Carice als Kaa-Ries. Persoonlijk vind ik Carise mooier.
Ik ken hem ook nog als Keltische naam, dan wordt hij geschreven : Carys. Als je de naam persé wilt afkorten tot Ise, dan zou ik voor Carise (kaa-RIE-suh) kiezen.
De naam heeft op de verschillende schrijfwijzen ook een andere uitspraak. Ik vind persoonlijke Carise het leuks, zeker als je het wilt gaan afkorten tot Ise
Carice vind ik mooier, maar niet met uitspraak -ise, dus dan Clarise. Ken ook nog de Franse naam Clarice.. Vind ik denk ik nog meer mooier.
Als dan toch voor de uitspraak van C.arice wil gaan, zou ik het schrijven als Carys, zoals hiervoor ergens werd genoemd. Weer eens wat anders..