Ik denk dat we er uit zijn. Ik heb 1 naam uitgekozen (we krijgen twee meisje) en mijn man wil graag I.samée. Nu heb ik een poll gehad waar I.sa-M.ae als mooiste uitkwam maar we houden toch niet zo vN dubbele namen met een streepje (denk ik twijfel tijfel...grrr gek word ik er van haha) Graag jullie mening (svp naam niet voluit schrijven)over I.samée...
Dit. I.samée.. Nee, vind het wat te gemaakt en daar houd ik opzich wel van, maar zo vind ik het niet mooi.
Ik ben he eigenlijk wel eens met jullie als ik het terug zie vind ik het ook! Ik besprak de naam met een vriendin en ze vond deze schrijfwijze zo mooi. Dan laat je je weer beïnvloeden he pff Vinden jullie de klank wel.mooi?
Als dubbele naam vind ik m mooier maar je moet doen wat jullie vinden dus zou gewoon voor i.samee gaan..dan zonder streepje..vind t best raar staan i.samee maar mensen moeten er maar aan wennen
Vind de naam niet gek of vreemd. Al bekt het mijn inziens minder lekker door de open klank zo midden in de naam. Door het streepje ertussen vind ik dat minder storend, aan elkaar vind ik dat iets storender. Mae, Maeve, May, Aimee, Romée, Ismée en bijv Esmee vind ik dan ook mooiere 'mee'-klank-namen. Maar dat is natuurlijk enorm persoonlijk. Jullie moeten kiezen voor wat jullie mooi vinden. Jullie zijn gek op de naam I.samée. En die kan je op verschillende manieren schrijven. I.samée/I.samae/I.samay of I.sa-May/Mae. Lastig hoor! Misschien een aantal keer voor jullie zelf opschrijven in combi met achternaam en naam zusje en zo beslissen wat jullie het mooiste vinden of dat het een mooier/minder mooi oogt?
Bedabkt voor jullie advies!! Ismay zag ik laatst vond ik ook wel apart. I.sa-M.ae heb ik gekozen omdat ik I.sa alleen te populair vind (het is een vernoeming) en I.sabel iets te tuttig. Het past wel mooi bij de achternaam en andeee naam.
Vind het een aparte naam, zou er zelf niet voor kiezen (maar ik hou van korte namen), maar als ik hem een paar keer uitspreek is ie toch wel leuk! Zou voor de ae spelling gaan trouwens
De lank wel mooi maar de schrijfwijze vind ik verschrikkelijk. Ik zou voor de naam gaan met t streep je ertussen zoals je in je eerste berichtje als optie geeft
Leuke naam hoor! Ik houd ook niet echt van streepjes en zou dus Isamee (met streepje), Isamay of Isamae kiezen.