Hallo dames, Hopelijk hebben jullie tips. Maandag zou ons zoontje 4 jaar worden maar omdat hij overleden is viert hij natuurlijk geen echte verjaardag. Nu willen we zondag graag iets leuks gaan doen. Zo krijgt dochter (nou ja, nu nog niet echt natuurlijk) mee dat ze een heel leuke broer heeft en dat zijn verjaardag ook gevierd wordt. We hadden bedacht om naar de dierentuin te gaan. 2 dagen voor zijn overlijden zijn we naar de dierentuin geweest en hij vond het echt te gek. Alleen.... Het wordt zondag nou niet bepaald mooi weer. Hebben jullie nog andere leuke ideeën om te gaan doen? Ik ben flink zwanger en dochter is net 1. Dus enorm ver lopen of leuke achtbanen zitten er voorlopig niet in. En het zou dus fijn zijn als het (deels) binnen is. We wonen in Brabant en we willen best een stukje rijden maar liever niet al te ver.
Peutertjes vinden een (subtropisch) zwembad heel leuk. Misschien is dat een idee? Ballorig in Zaandam bijvoorbeeld is ook heeeel leuk voor kleintjes. In de lente/zomer is Linnaeushof hemels voor kleintjes.
Weet niet waar je in Brabant woont maar "De Oliemeulen"in Tilburg is ook heel leuk. Niet al te groot en het is overdekt. Home Of een auto safari door De Beekse Bergen ?
Wij zijn afgelopen week in Safaripark Beekse Bergen geweest. Heen met de bus, terug met de boot en daarna nog met de auto. Het was niet echt lekker weer, maar we zaten grotendeels "binnen" in de bus, boot en auto. Was prima te doen.
Bedankt voor de tips! Plopsaland is helaas een behoorlijk eind uit de richting. Maud heeft deze week een flinke oorontsteking gehad dus zwemmen zullen ook maar even niet doen tot die helemaal weg is. Wel leuke dingen trouwens voor komende jaren of voor 'gewoon' een dagje weg! Ik zag op de site dat ballorig ook een peuterhoek heeft. Dat is ook wel te gek om binnenkort een keer naar toe te gaan. De voorspellingen zijn inmiddels wat beter dus we gaan zo toch richting dierentuin. Burgers zoo en de Beekse bergen zijn we afgelopen jaar geweest en Ouwehands had een mooie aanbieding, dus we gaan, als Maud zo wakker wordt, richting Rhenen!
In heeze is van alles te doen, braderie, vrijmarkt voor kids en een 112 spektakel voor de kinderen en alle winkels open
Je dochter is 1 lees ik net....niet echt iets voor haar. Veel plezier in de dierentuin en inderdaad je zoon is bij jullie dat weet ik zeker xxx