Ik ben op zoek naar een meisjesnaam die bij Jaylinn past. Zelf zitten we te denken aan de volgende namen: Evy Benthe Fenne/fenna Romee Welke naam past dan het beste bij Jaylinn of heeft iemand nog andere leuke suggesties?
Ik vind het allemaal wel leuke namen moet ik zeggen. Toch stem ik op Evy, omdat het kort is en dat vind ik wel fraai in combi met het iets langere Jaylinn en omdat er ook een Y in zit.
Ik vind ze allemaal niet bij Jaylinn passen, vind ze erg Nederlands naast zo'n Engelse naam. Maar of het erbij past vind ik persoonlijk ook niet belangrijk, dus ik kies gewoon voor de leukste naam uit het rijtje. Dat is voor mij Evy.
Ik vind die namen ook totaal van een ander genre dan Jaylinn. Alleen andere Engelse namen passen er echt bij. Zoals: Jaleesa/ Jelisa Megan Amy Indy Alisha Chanel/ Charell
Ik vind de namen een heel ander ´type´ naam hebben dan Jaylinn. Benthe vind ik het minst bij de naam passen. Als ze bijv. Linn heette vond ik het al anders. Ik zou voor een Engelse naam gaan. Romee vind ik overigens erg mooi maar niet bij Jaylinn passen.
Fenna en Bente vind ik er echt niet bij passen. Het hoeft niet precies te matchen maar dit vind ik erg verschillend. Romee vind ik wel leuk bij Jaylinn en Evy kan wel al vind ik Ivy en Everly er beter bij passen.
Ik vind de namen allemaal niet zo bij Jaylinn passen, maar Evy het meeste. Romée vindt ik de leukste naam
Dank jullie wel voor de eerlijke reacties tot nu toe. Vind het zo lastig om voor de tweede meid ook weer een mooie naam te vinden die dan ook weer bij elkaar passen. Zit ook steeds meer te denken om richting de Engelse namen te gaan, maar de namen die ik dan noem vind mijn man weer veel minder leuk. Meer Engelse meisjesnamen zijn altijd welkom!
Isobel Gigi Faylene Kate Nova Madison Chloë Danae Lizzy Ava Ella Lily Ziva Faye Jenna Angelina Vayenne Indy Emmy
Uit jouw rijtje vind ik Romee het beste passen, de rest steekt voor mij erg Hollands af ten opzichte van Jaylinn. De leukste naam (als ik niet kijk naar de combi), vind ik dan weer Evy. Juna (djoena) Fay Isabeau Ivy Maxime Amy
Ik vind Romee erg mooi! Verder engelse namen: Lily Eden Kate Summer Romy Ella Lizz Zoey/Zoë Rose Mia Faye
Ivy vind ik ook wel een hele mooie naam, maar helaas al iemand in de familie van mijn man. Kwam nu net de naam Livia tegen. Wat vinden jullie van Jaylinn en Livia?