Ik heb hier 5 wellnessvouchers liggen voor een gratis avond-entree (vanaf 17.30 uur) voor de Zwaluwhoeve in Harderwijk t.w.v. 17,50 per kaart. Als je liever overdag gaat: voor 4,95 euro kun je de kaart upgraden naar een dag-entree. Dan is de voucher geldig van 10 tot 23.30 uur. * Ontvangst op de Zwaluwhoeve vanaf 17.30 uur. * Vrij gebruik van alle saunafaciliteiten tot 23.30 uur. * Vrij gebruik van scrubzout, Fa Shower Gel en SEAH shampoo van Schwarzkopf Professional. * Vrij gebruik van de zuiverende Salounge ruimte. * O.b.v. beschikbaarheid deelname aan één van de zes opgietingen. Voorwaarden: * Geldig tot 20-12-2013. * Niet geldig in combinatie met andere acties, aanbiedingen en/of vakantieveilingen vouchers. * U kunt naar behoefte beautybehandelingen, maaltijden, een hotelovernachting en een vitaliteitsessie bijboeken. * Reserveren is noodzakelijk. * Badjas en handdoek zijn te huur en slippers kunt u kopen bij de receptie. * Exclusief toeslagen en exclusief reserveringskosten. Graag zou ik de vouchers ruilen voor andere vouchers of kortingsbonnen, bijv. voor een dagje uit met het gezin (max. 3 personen, zoontje mag overal nog gratis naar binnen) zoals een dierenpark, binnenspeeltuin of de winterefteling. Of iets anders waar mijn kinderen wat aan hebben. Evt. ruilen voor kinderkeding: zoontje maat 98, dochter maat 122/128. Kom maar met een voorstel...