Mijn doekjes zijn nodig aan vervanging toe! Maar tot nu toe tref ik alleen van die nare doekjes. Dunne doekjes, met van die randjes die omkrullen. En van die "ruwe" waar je vingers aan haken Wie heeft de tip? Waar kan je goede microvezeldoekjes halen?
Je hebt weleens van die pakjes met 4 stuks verpakt, bij Blokker en zo. Die koop ik weleens. Maar ik koop het ook wel bij Action.
Van de Zeeman, 3 in een pakje geloof ik, heel goedkoop en goed. Ik gebruik blauw voor de badkamer/ toilet, roze voor de keuken.
ik zweer bij de microvezeldoekjes van Albert Heijn! 4 voor 5 euro, dus niet supergoedkoop, maar ze blijven lang goed, in tegenstelling tot de doekjes van de Action, vind ik.
Ik heb ze laatst bij AH gekocht, dezelfde als Lies. Ik heb er al meerderen gehad, maar deze zijn echt top!
Een blauwe in enkelverpakking van de action. De variant van 3 in de verpakking ben ik niet zo'n fan van.
Die van de action zijn precies zo vervelend als ts omschrijft. Ik heb ze een tijd terug bij de karwei gekocht. Wat dikkere doekjes maar doen het super goed!
Die van mij zijn duurder maar ik gebruik ze nu al 5 jaar: doeken van jemako. Eentje om in te soppen en eentje om uit te boenen (al is die laatste het belangrijkste). Krijg er alles mooi glanzend en schoon mee! Je koopt ze maar ze gaan echt jaaaaren mee!