C1000 babydoos is echt de moeite waard

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door kippie75, 9 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Oh echt in het postcodegebied? Ik woon in het westen en heb de doos in het oosten opgehaald. Bij mij werd er niet gekeken naar mijn postcode. Ik kreeg de doos dus gewoon mee...

2. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Toen ik m ophaalde werd er mij wel bij verteld door de eigenaar dat ik wel in het postcode gebied moest zitten, maar goed, een zielig gezicht opzetten als je in een ander pc gebied zit en mss krijg je m dan wel mee :D

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik kreeg ook geen folders
    maar kreeg wel een doos mee

4. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Heb ook nog een vraagje; moet je het geboortekaartje afgeven of hoef je hem alleen maar als bewijs te laten zien?
    En is het bij de plus ook op deze manier?

5. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Bij onze c1000 (werk bij C1000 achter de balie) moet je het geboortekaartje of een kopie van de geboorte akte in leveren.
    Bij ons is het ook eigenlijk postcode gebied, (maar dit word vaak door de vingers gezien bij ons) Wel controleren we streng dat het door de ouders word opgehaald, omdat je anders meerdere dozen op kan halen. is natuurlijk niet helemaal eerlijk!

Wij vragen om een id, zodat je kan bewijzen dat je de ouder van het kind bent en dan het geboortekaartje. Ook hangen wij (mits de ouder het er mee eens is) het geboortekaartje op! Zodat iedereen jou kaartje kan bewonderen. Hier krijgen we echt leuke reacties over.

6. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    is dus bij elke c1000 anders
    want hier vroegen ze niet eens om een id
    want een vriendin heeft hem voor ons gehaald

7. lianne21

lianne21 Actief lid

21 jul 2009
    435
    0
    0
    Bij ons is het ook niet altijd even streng hoor ;)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik stuur mijn man er morgen gelijk heen! klinkt erg leuk die doos.zeker de moeite waard

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mijn man heeft hem gehaald en hij is superleuk. Het geboortekaartje kregen we gewoon terug en ze hoefden ook niet zijn id te zien. Heel makkelijk dus. De bibaboerderij setje zat er bij mij ook in heel leuk.

Deel Deze Pagina