Ik ga het voor het eerst zelf proberen te maken. Ik vind het zo vreselijk lekker maar zo gruwelijk duur Dus heb nu zelf n mooi stuk vlees gehaald marinade ben ik nog aan het proberen en dan ga ik morgen aan de slag. Ben benieuwd hoe het word Hebben julie wel eens zo iets gemaakt, en wat was het resultaat?
Geen idee nog iets zoets en pittigs denk ik,weet nog niet wat ik er allemaal in gooi Wat er wel in gaat is sojasaus sinasappelsap en sweetchilly saus en misschien nog wat oregano en dan ga ik spelen met de smaak. Ik heb nog maplesyrup staan en nog verse chilly pepers. En dan moet het 24 uur marineren in de koelkast en dan kan het pas drogen 4a5 uur in de oven ol ongeveer 65 graden,ben zo nieuwschierig hoe het uitpakt T is zo lekker dat spul,zit alleen zo weinig in zon pakje uit de winkel, en dan ook nog van die kleine rot stukjes ook hahahah
Helaas bij het aansnijden van het veels was het pijnlijk duidelijk dat het geen runderhaas was maar een braadstuk Dus zwaar doorregen met vet. Heb m in 2e gesneden en de helft in de vriezer gelegd en de rest gebruikt (vet droogt slecht en word ranzig) Het meeste heb ik er wel uit gesneden en hield dus niet veel over maar we gaan gewoon stug door met het proces. De boel ligt nu lekker te marineren in de koelkast en gaat over morgen de oven in. Marinade bestaat uit: 1,5 cups Sinasappel sap (heb alleen maar cups als eenheden) 0,5 cup sojasaus 0,5 cup sweet chilly saus. 0,25 cup ahorn siroop 2 eetl Italiaanse kruiden. 3 eetl chilly poeder 1 eetl knoflook poeder. 2 eetl chipotle saus
Oh wat lullig hoop dan dat je niet de hoofdprijs betaalt hebt!! Succes morgen/vandaag! En dank voor het recept
Het huis ruikt zo lekker naar de marinade ze hangen nu al een uur in de oven . De oven staat op 65 graden met de deur op een kier zo dat het vocht er uit kan
Heb net stiekum ff geproefd en WOW wat lekkerrrrrr ze zijn nog niet helemaal klaar ze moeten nog ongeveer 2 uurtjes maar dit doe ik zeker nog n keer