Sinds maandag op dinsdag nacht ben ik mijn kat Mika kwijt. We wonen op een flat met een dichte galerij, (ex bejaardenflat) maar vanwege de warmte stonden een paar deuren open. Mika is de gang op geglipt zonder dat wij het wisten, we kwamen er dinsdagochtend pas achter dat ze weg was.. Onze onderburen hebben haar via een van de openstaande deuren weg zien schieten, de bosjes in. Ze was in paniek omdat ze niet wist waar ze heen moest. De buren wisten niet dat ze van ons was, dus hebben niet aangebeld... Nu is ze dus nog steeds weg. Ik heb haar dinsdag meteen opgegeven bij Amivedi, de dierenambulance, het asiel en de dierenarts. Ook een regionale facebook/twitter groep heeft haar vermissing gemeld, net als veel andere eemnessers. In de buurt hangen 20 flyers met foto en telefoonnummer langs de uitlaatroutes, bij de bushalte en brievenbussen. De bosjes waar ze ingeschoten is zijn niet toegankelijk, is helemaal dicht gegroeid en vol met gangetjes waar alle katten uit de buurt in wegkruipen. Ik heb gisteravond wel wat geblaas gehoord, maar of dat Mika was... 1 van de buurtkatten kwam in ieder geval de bosjes uit sjokken daarna. Met brokjes rammelen heb ik ook al gedaan (en blijf ik doen), lokken met sterk ruikend vleesvoer heeft geen effect gehad, alleen op de vliegen. Haar vriendinnetje zit nu bij mij op schoot, die is helemaal van slag, net als ik. Ik heb Mika al sinds ze 6 weken is en ze is nu 6,5.... Iemand nog tips? Ik zoek me een ongeluk, roep haar elke keer, blijf overal kijken en mensen vragen, maar tot nu toe zonder resultaat... :: Amivedi-Nederland | Stichting voor vermiste en gevonden huisdieren :: Mika is erg schuw, klein van stuk en zwart/wit/rood. Ze heeft een zwart vlekje op haar neus die haar de bijnaam hitlerpoes heeft gegeven en een litteken op haar neus van een te scherp mes wat uitschoot toen ze 1 was....
Wat erg! Je hebt alles al gedaan, maar ik zou toch blijven zoeken/roepen... Ik hoop echt dat je haar terugvind!