Mooie aanbieding! Bij deze gelijk even een link naar de website, klikt wat makkelijker Luiers - Online Shop - wehkamp.nl
Limmeke goekoper kon ik ze momenteel nergens vinden, ik ben bijna door mijn pampers heen vandaar ,normaal wacht ik op 3 halen 2 betalen aanbieding maar is nergns op dit moment. En etos ga ik niet meer heen.
zag bij de AH komende week 2 enkelpakken voor 20,50 heb geen idee hoeveel luiers er in een enkelpak zitten op moment..
de pakken van 15 euro gaan er weer uit dus het zijn die pakken die 15,25 zijn bij de wehkamp. bij de c1000 waren ze vorige week ook 2 voor 20 euro. Ik denk dat die ah actie de beste is volgende week. Binnenkort zal etos ook wel volgen (nadat hun bonnen op 12-5 zijn afgelopen) want die moeten ook van hun voorraad grote pakken af. Ze hebben voortaan weer de pakken rond de 11 euro en megapakken (KV heeft ze ook) van rond de 20 euro maar bij etos altijd 2 voor 34 en bij KV vaak 2 voor 30 euro
correctie...wehkamp maandbox is bijvoorbveeld maat 4 174 voor 37,49 en bij de ah actie heb je 46 stuks per pak dus 184 voor 41 euro dus wehkamp is net iets goedkoper
Inderdaad een gedoe steeds die andere pakken. Ook het verschil in midpakken, voordeelpakken, megapakken.... Was me eerder altijd wel duidelijk wat goede aanbiedingen waren, maar tegenwoordig zie ik door de bomen het bos niet meer. De winkels weten het zelf volgens mij ook niet meer. Vorige week bij c1000 2 pakken voor 20,-. Lagen de pakken in het schap die normaal ca. 15,- zijn en de pakken die normaal 11,- zijn. Beide waren 2 voor 20,-.
Bij de makro was het winstpakker, 3 megadozen voor de prijs van 2. Kwam op ongeveer 0,19 per luier uit.
Ik heb bij de action active fit 66 luiers in een doos voor 11,50 betaal dan 17 cent per luier dus dan is dit behoorlijk duur. heb ook nog tig pakken maar 4 active fit waar ik 15 cent per luier betaal.
En... deze keer rekenen ze ook verzendkosten bij Marko. Dat was de vorige keer, toen ik heb besteld, niet... Dus dan kun je net zo goed voor Wehkamp gaan als je niet in de buurt van een Makro woont...
Ik had vandaag 2 megapakken active fit bij etos voor 34 euro, daar mocht de 10 euro kortingsbon van etos pampersactie af en ik had twee volle kaarten babyzegels. Voor 14 euro twee mega pakken