Hallo allemaal ik heb hier een kortingscode voor een Lief strandsetje (emmertje met vormpjes) Normaal kost het 12,95 nu 2,95. Heb er zelf ook al 2 besteld...je hebt hem in roze en blauw... Code is: st10
Oh dat is jammer...misschien krijgen ze nog weer nieuwe binnen...De actie loopt tot september in principe
Ja via hun eigen site en dan bij het afronden van je bestelling kun je die code invoeren...En of je er nu 1 of 10 besteld het gaat er bij allemaal af...Zie net wel hierboven staan dat de roze al op is... Sorry...
wilde nog een pyama bestellen, maar vind t toch wel jammer dat de roze versie er niet is dus twijfel.....
hmmmmmmmmm misschien maar even een mailtje naar lief! sturen met de vraag of ze de roze nog binnen krijgen. want vind die veel leuker als de blauwe~!
je moet eerst wat bestellen voor je korting kan krijgen? Jammer dat de roze er niet is, vind ik erg schattig!
Heb een mail gestuurd naar LIEF en de roze staan weer op de site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bestellen dus maar!!!!
Hij moet het doen ik heb hem al 2x gebruikt....het is : st10..... Korting gaat er aan het einde af he...en vergeet niet dat je wel verzend kosten moet betalen.....