c1000 doos

Discussion in 'De lounge' started by marline1983, Jul 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik snap niet dat je teleurgesteld kunt worden door iets wat je met een beetje zegeltjes plakken krijgt

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Het is een vakantie actie..en handige spulletjes voor op vakantie..(was de bedoeling) vandaar ook wat minder zegels..en een kleinere variant..
    Is toch leuk meegenomen..

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Jammer dat mensen roepen dat ze er maar tevreden mee moet zijn...Het is maar een opmerking, als een vriendin me vertelt dat ze de c1000 doos vindt tegenvallen begin ik ook niet een preek over dat ze er maar blij mee moet zijn. Ik kreeg ook een boel gratis babydozen en die vondt ik ook tegenvallen.Mag je toch best zeggen, dan ben je toch niet meteen ondankbaar?

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

tja ik vind het eerlijk gezegd wel ... Bedoel wat maakt het nou uit wat er in de doos zit, gaat het je echt alleen maar om de gratis producten ?? .. Tuurlijk mag je zeggen dat je het vind tegen vallen maar bij mij komt het over als ondankbaar .. sorry

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dan zou ik het nog zeggen hoor tegen een vriendin.... Je hoeft er niks voor te doen je krijgt het gewoon je moet blij zijn met wat je krijgt en kun je het niet gebruiken geef je het weg aan iemand.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik heb hem ook.
    En ik moet zeggen dat ik hem best leuk vindt.
    Oke er zit niet zo heel veel in maar dat had ik ook helemaal niet verwacht als ik eerlijk moet zeggen, je moet het gewoon zien als een leuk geschenkje wat je krijgt.
    Je krijgt het gewoon voor niks.
    En ik kan eigelijk alles wel gebruiken.

7. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Ik was ook nieuwsgierig naar wat er in het pakket zou zitten. Wilde eerst niet gaan sparen, maar ik nu toch een aantal zegeltjes opweg ben, ga ik toch maar door.

Meestal zitten er wat nieuwere producten in zo'n doos. Producten die ik normaal gesproken niet snel in mijn karretje zou gooien... Ik denk dat het juist de bedoeling is van [in dit geval] C1000, om je kennis te laten maken met deze producten... Geweldig toch? Is het niets, dan kun je het zo weggooien, want het heeft je toch niets gekost :D

Nee hoor, ik vind de pakketten meestal wel leuk. Zo eet of gebruik je eens een keer wat anders dan
    gebruikelijk ;)

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Het is inderdaad zo wat Baby Blue zegt, meestal zitten er wat nieuwere producten in om te promoten. Vind je het niks, nou dat is dan jammer. Ze kunnen het ook niet iedereen naar hun zin maken toch? Ieder mens is verschillend en heeft andere behoeftes. Ik heb ook wel eens dozen gehad waarvan ik de helft niet gebruikte...nou dan maak ik er iemand anders blij mee.
    Het heeft je immers niks gekost. :)

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wat vind ik dit ondankbaar van TS zeg. pffff.

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

11. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    By the way......... chocolade caramel kauwgom.............dat klint erg ieuwwwwwwwww

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je er echt elke week heen gaat en je kar maar vol smijt om zegels te krijgen dan snap ik je gevoel.

Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb :D wij doen de laatste tijd voor 40 euro boodschappen per week dus zo'n kaart had ik normaal niet vol gekregen.

Maar wanneer je toch al die boodschappen doet die je altijd doet en die zegels krijgt dan is zo'n doos mooi meegenomen!

13. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Topic starter ;)

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach ja je krijgt het voor niets

15. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik bedoelde eigenlijk met dit topic dat ik liever etenswaren had gehad in plaats van schoonmaak middelen omdat we het al niet breed hebben

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Had c1000 ook niet eerder eens een grotere doos waar wel veel etenswaren in zaten zoals lekkere koekjes en chocola en nootjes of zo. Zou ik ook liever hebben als schoonmaakmiddelen die je normaal niet zou kopen. Dat heeft niks te maken met ondankbaarheid als je er zo over denkt, want je spaart er toch voor?

17. kbloem

kbloem Bekend lid

Feb 2, 2009
    854
    0
    16
    Jeetje zeg, vind dat er de laatste tijd op sommige dingen wel erg heftig gereageerd wordt..

Iemand kan toch wel ergens in teleurgesteld zijn??
    Ben je in mijn ogen niet meteen ondankbaar ofzo.

Ik ben alleen maar blij dat ze het even laat weten, weet ik in ieder geval dat ik niks mis als mijn kaartje niet vol is!

18. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ;)kijk ook daarom heb ik dit topic ook voor een deel geopend:p

19. Humphy

Humphy Niet meer actief

Er zijn vast genoeg mensen in je omgeving die er wel blij mee zullen zijn.

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    je hebt het niet breed maar krijgt wel zo'n spaarboekje vol? hmm vreemd. Zelfs wij krijgen die niet eens altijd vol.

Share This Page