c1000 doos

Discussion in 'De lounge' started by marline1983, Jul 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    @ krokus, ik neem aan dat jij een erg groot gezin hebt? Als zélfs jij het niet volt krijgt?

En ik kan er echt niet tegen als er zo wordt gereageerd op een topic. Jeetje zeg.. Wie weet heeft de familie wel zegeltjes voor hun gespaard om ze wat extra's te geven? Of koopt ze in voor haar werk? weet ik veel.
    Ik neem aan dat TS niet elke dag 5 builen shag in haar mandjes gooit om maar die kaart vol te krijgen en dan hier te vertellen dat ze het niet breed heeft.

En daarnaast: als ik iets krijg wat me tegenvalt (een kerstpakket bijv. GRRR) dan kan ik daar ook van balen. En ben ik heus niet een en al dankbaarheid. En omdat je dat in je eigen omgeving niet altijd kwijt kunt, is het lekker dat je dat hier even kunt spuien!

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik had ook wel wat meer verwacht van de doos hoor. De fles wasmiddel komt heel goed van pas maar de rest gebruik ik eigenlijk niet. En dan leg je het in de kast en dan ligt het er over een maand nog :D Douchegel gebruik ik ook niet omdat ik daar niet tegen kan :)

Krokus zo moeilijk is het niet om een boekje vol te krijgen hoor. Ik heb ook heel veel zegels gekregen dus dan heb je het zo vol ;)

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik vind het ook raar hoor dat er zo gereageerd moet worden. Snap ook niet waar mensen zich druk om maken :(

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    shag en sigaretten worden trouwens niet meegeteld. Daar krijg je geen zegeltjes voor.

Daarnaast geef ik gewoon mijn mening en dat recht heb ik. Ik vind gewoon dat wanneer je spaart, je krijgt die zegels er gewoon bij. Het zijn geen koopzegels zoals bij de AH of Plus. Dat je dan gewoon blij kan zijn met een doos die je GRATIS krijgt.

Maar ik zal wel raar zijn.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik maak me nergens druk om, lig er nog geen seconde wakker van. de enige die zich druk maakt is TS zelf omdat er niet in de doos zit wat ze misschien verwacht had. Tja kan gebeuren.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    hoe kan je die kaart nou al vol hebben als je het niet breed hebt?
    Ik kan niet zeggen dat wij het niet breed hebben, weet ook niet wanneer je het wel breed hebt, maar ik denk dat wij het aardig breed hebben en ik ben pas op de helft!

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik kan het me voorstellen hoor dat je best baalt als er zo weinig in zit. Heel veel mensen gaan extra kopen bij de c1000 om het boekje vol te krijgen ipv een eventuele goedkopere supermarkt. De omzet van de supermarkt gaat ook omhoog met deze actie's. Plus indirect betaal je echt wel voor de doos die je krijgt.

Als ik dan kijk wat voor doos je bv bij de superdeboer krijgt als zij zo'n actie hebben, die is pas de moeite waard en zit lekker vol met van alles :D

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    tja ze moet dan veel hebben gekregen van anderen, dat kan niet anders. Ik spaarde samen met mijn ouders en we kregen net 1 kaart vol en we deelden de doos dan.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

De mensen die zo veel balen van wat er in zit laten die dan spullen mijn kant op sturen want ik kan het allemaal wel gebruiken ...

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland

Natuurlijk heb jij het recht om je mening te geven! Maar soms kan dat wat mij betreft met wat meet tact. Als je dingen typt kan dat heel anders (lees onaardig) overkomen dan dat je bedoelt. Maar dat is dan weer mijn mening.

En weer ontopic: Jah, natuurlijk moet je blij zijn met wat je gratis opspaart. Maar ik kan me wel voorstellen dat de TS het jammer vind dat er niet meer in zit.
    De Super heeft altijd een leuke doos. Daar ben ik altijd erg blij mee.

Ik moet wel zeggen dat de doos er in de reclame ook niet heel groot uitziet. Wij hebben geen c1000 dus spaar ook niet mee maar anders had ik m wel opgespaard.

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    soms heb ik geen zin om tactisch te zijn en soms heb ik geen zin om met alles en iedereen rekening te houden, ik geef mijn mening. Dat is normaal op een forum.

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Tja, het is maar wat je normaal vind. Ik vind het normaal om je mening te geven én ook een beetje rekening te houden met wat en hoe je het typt.
    Misschien ben ik wel te braaf/bescheiden of hoe je het ook wilt noemen.

13. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    je kreeg ook zegels bij extra producten zoals baby voeding en andere dingen wat je veel nodig hebt dus jah dan heb ik het zo vol

14. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    en moet erbij zeggen dat ik 6 zegels vond bij de kassa

15. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ohja en toen ik dit topic opende moest ik eigenlijk lachen van wat een flutdoos dat ik hiervoor gespaard heb maar aan de andere kant ook een beetje baalde

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

ik was trouwens net serieus hoor dat de mensen die balen over het product en de spullen niet gebruiken dat ze naar mij mogen sturen, hier is alle welkom ... ;)

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    is wel eens beter geweest!

18. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Echt onzin dit. Die kaart is zo vol als je alle boodschappen bij c1000 doet, zeker als je de produkten koopt waar extra punten opzitten.
    Wij zijn met z'n drieen en ik ben al op de helft van de 2e kaart.
    Het zijn dit keer maar 25 zegels he, das 250 euro aan boodschappen.

Maar eh, TS hooft zich niet te verantwoorden hoe het kan dat ze de kaart al vol heeft?!?!

Vind dit topic belachelijk, iemand wil gewoon even spuien.... moet er dan zo gereageerd worden?

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Kortom ik zou ook lichtelijk balen van zo'n doos.

Jammer alleen dat er door de verschillende reacties de indruk wordt gewekt dat je dus niet meer mag zeggen dat je teleurgesteld bent voor iets dat je gratis krijgt (in hoeverre je het als gratis kunt zien want je hebt toch een bepaald bedrag in een bepaalde winkel moeten uitgeven om een spaarkaart vol te krijgen).
    Dan wordt er nog gezegd dat iedereen het recht heeft om zijn mening te uiten maar vallen we wel massaal over de mening van de TS.
    En vervolgens roepen we haar wel ter verantwoording want als 'ik' de spaarkaart nog niet vol heb hoe kan het dan dat het haar wel 'gelukt' is terwijl ze zegt dat ze een klein budget heeft.

Misschien heel misschien stonden er wel mensen voor haar die het net als ik doen, ik spaar niet maar neem de punten wel aan om ze vervolgens aan iemand te geven die wel aangeeft ze te sparen ;)

Groetjes Anita

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Jee zeg, je zit hier nog altijd op een forum hoor. Als je niet wil horen wat anderen over een bepaald onderwerp te zeggen hebben moet je het topic niet openen. TO heeft het recht te spuien, dames die reageren hebben recht om te ...eh reageren. ;)

(nu moet ik zeggen dat TO niet degene is die kinderachtig reageert.)

Share This Page