Mijn man is donderdag jari. Nu wil ik voor hem graag een foto van onze dochter op canvas geven. Maar welke winkel is goed? niet te duur en goede kwaliteit? ik tik namelijk bij google foto op canvas in en krijg allemaalbedrijven die ik niet ken en nu weet ik niet welke goed en betrouwbaar zijn. Zoek het liefste een winkel die verstuurd via post. Of winkel die in Meppel er is. We hebben niet veel zaken die dit doen in Meppel helaas.
ik heb ze besteld op www.herinneringoplinnen.nl. je hebt ze daar in verschillende maten, zwart-wit of kleur, je kunt het zo duur maken als je zelf wilt.
thanks. Ik zag die al staan maar kende hem niet en ik ben nogal voorzichtig met bedrijven die ik niet ken vooral via internet. Maar ik ga daar even kijken. Jullie waren dus tevreden daarover?
hier hebben wij ook bestelt! Super gedaan Me broer heeft laaste ergens bestelt en de foto liep niet door naar de boven rand! Erg zonder want zo zag je wit boven en onder. Hier doen ze dat wel netjes!
Heeft mijn ma ook laten doen daar (bij herinneringoplinnen.nl). Het is erg mooi geworden, het was niet heel duur en de service was prima; het werd snel geleverd en was goed ingepakt... Je kan daar met een gerust hart je foto laten afdrukken hoor!
www.canvasenco.nl 2 maanden geleden besteld en was toen goedkoper dan herinneringoplinnen.nl. Binnen 3 dagen geleverd! Echt top!
Als je man donderdag jarig is denk ik niet dat voor die dag een canvasdoek al klaar is. Wij hebben er ook een aantal besteld en dat duurde wel 2 weken of zo. Persoonlijk vind ik de canvasdoeken van HEMA erg goed. We hebben er een paar schilderijtjes van en we zijn erg tevreden over de kwaliteit. (Ik meen zelfs dat de HEMA ook als beste uit de bus kwam bij Kassa met het testen van de kwaliteit van canvasdoeken). Verder hebben wij ook een keer besteld bij digidoek. Digidoek - je leukste foto op doek Daar waren we ook zeer tevreden over, op het resultaat. Succes met kiezen. Er erg leuk om cadeau te krijgen zoiets!!!!
nee ging er al vanut dat hij niet op tijd binnen is. scheelt dat hij het nu niet viert ivm geboorte dochter. Maar heb net besteld bij herinnering op linnen. Dacht dat het veel duurder zou zijn. Ik lees dat iedereen daar tevreden ver was. Ik ben benieuwd. Heel erg bedankt voor de tips in iedergeval