is dit mijn ei??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ilse88, 10 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie?? is dit m'n ei? Gisterenavond rond 19u30 getest.. Gisterenavond en deze morgen nog ons huiswerk gemaakt :D

DSCF0967.jpg

2. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Ik denk het wel!!

3. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Klussen maar

4. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vroeg me eigenlijk ook af, hoe veel of hoe lang er best geklust wordt na een positieve ovulatietest? tot 2 dagen erna? of...?

5. nono

nono Niet meer actief

Ik denk eigenlijk dat 'ie nog net iets donkerder kan. Nog even blijven doortesten!

6. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou ik vind hem helemaal positief! Teststreep is donkerder dan de controlestreep, dus veel plezier!

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hij geeft je LH piek aan, eisprong zou dan 24-48 uur later plaatsvinden. Ik vind dat altijd een beetje grofweg, want je test natuurlijk nooit meteen op het eerste uur van je piek... ;)

8. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het eitje gesprongen is, neemt de ovulatietest dan meteen af in concentratie?

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja, dat zou wel moeten.

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Hij is donkerder dan de controle streep, dus positief! Vanaf deze test kan je ei ieder moment springen tot 48 uur later. Kan dus ook over een uur zijn. Blijven testen tot ie weer negatief is.

11. nono

nono Niet meer actief

Sorry niet goed gekeken, hij is idd positief :p lol! Veel klusplezier!

12. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een uurtje terug heb ik opnieuw een ovulatietest gedaan, deze kleurt nog steeds even donker als die van gisterenavond rond 19 u 30. Kan ik er dan vanuit gaan dat in de loop van vandaag, vanacht mijn ei zal springen? Al steekjes gevoeld in mijn buik.. maarja kan ook zijn omdat ik er té veel mee bezig ben dat ik dénk iets te voelen..

Pft, al bijna een jaartje bezig voor ons eerste kindje.. 3de rond met ovulatietesten...

13. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Zou nog een keer testten vandaag kijken of hij afneemt of nog donkerder word.

Heb je foto van je laatste test?

Kan goed hoor dat je ei loop vd dag of nacht springt
    Vaak krijg je eipijn voor dat hij springt

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Lekker gaan klussen, hij zal komende uren wel springen. En idd even doortesten om te kijken of hij lichter wordt. Succes!

15. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    DSCF0973[1].jpg

Voila,

Mijn middelste test is van gisterenavond rond 19.30-20u
    De onderste van 11u30 deze morgen.. Volgens mij beiden positief??

16. liefsvanmama

Ja, ze zijn beiden positief!! Kan ieder moment gebeuren nu.
    Aan de slag dus. :p

17. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha :) gisterenavond en deze morgen vroeg al ons best gedaan.. ventje nu gaan werken, deze avond voor zekerheid nog es? T'is al onze 13de ronde (waarin wel een 4 tal rondes niet echt uitgerekend..).. Ik hoop dat het geluk eindelijk eens aan onze kant staat... zucht

18. liefsvanmama

Nou, als je gisteravond al hebt gedaan, en vanmorgen nog, dan denk ik dat je beter kan wachten tot morgen of overmorgen.
    Van gister en vanmorgen staat nu paraat, dus er is zaad aanwezig. Als je het te vaak doet, gaat de kwaliteit achteruit. Als je het dan morgen weer doet, dan heb je morgen ook gewoon goed zaad aanwezig. (Ipv matig). En lang genoeg doorklussen hè. Zeker 2-3 dagen na je plustest.

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Zou vanavond nog eens klussen dan heb eergisteravond en gisterochtend en vanavond geklust dan ligt er genoeg op de uitkijk:)

Dan begint het lange wachtten op het wachtbankje..

Zou wel doortestten tot hij negatief is

20. Ilse88

Ilse88 Actief lid

14 mei 2013
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is niks meer geworden gisterenavond.... ventje te moe... :) tjah, vnvnd dan maar zeker?

Deel Deze Pagina