Wat denken jullie?? is dit m'n ei? Gisterenavond rond 19u30 getest.. Gisterenavond en deze morgen nog ons huiswerk gemaakt
Ik vroeg me eigenlijk ook af, hoe veel of hoe lang er best geklust wordt na een positieve ovulatietest? tot 2 dagen erna? of...?
Hij geeft je LH piek aan, eisprong zou dan 24-48 uur later plaatsvinden. Ik vind dat altijd een beetje grofweg, want je test natuurlijk nooit meteen op het eerste uur van je piek...
Hij is donkerder dan de controle streep, dus positief! Vanaf deze test kan je ei ieder moment springen tot 48 uur later. Kan dus ook over een uur zijn. Blijven testen tot ie weer negatief is.
Een uurtje terug heb ik opnieuw een ovulatietest gedaan, deze kleurt nog steeds even donker als die van gisterenavond rond 19 u 30. Kan ik er dan vanuit gaan dat in de loop van vandaag, vanacht mijn ei zal springen? Al steekjes gevoeld in mijn buik.. maarja kan ook zijn omdat ik er té veel mee bezig ben dat ik dénk iets te voelen.. Pft, al bijna een jaartje bezig voor ons eerste kindje.. 3de rond met ovulatietesten...
Zou nog een keer testten vandaag kijken of hij afneemt of nog donkerder word. Heb je foto van je laatste test? Kan goed hoor dat je ei loop vd dag of nacht springt Vaak krijg je eipijn voor dat hij springt
Lekker gaan klussen, hij zal komende uren wel springen. En idd even doortesten om te kijken of hij lichter wordt. Succes!
Voila, Mijn middelste test is van gisterenavond rond 19.30-20u De onderste van 11u30 deze morgen.. Volgens mij beiden positief??
haha gisterenavond en deze morgen vroeg al ons best gedaan.. ventje nu gaan werken, deze avond voor zekerheid nog es? T'is al onze 13de ronde (waarin wel een 4 tal rondes niet echt uitgerekend..).. Ik hoop dat het geluk eindelijk eens aan onze kant staat... zucht
Nou, als je gisteravond al hebt gedaan, en vanmorgen nog, dan denk ik dat je beter kan wachten tot morgen of overmorgen. Van gister en vanmorgen staat nu paraat, dus er is zaad aanwezig. Als je het te vaak doet, gaat de kwaliteit achteruit. Als je het dan morgen weer doet, dan heb je morgen ook gewoon goed zaad aanwezig. (Ipv matig). En lang genoeg doorklussen hè. Zeker 2-3 dagen na je plustest.
Zou vanavond nog eens klussen dan heb eergisteravond en gisterochtend en vanavond geklust dan ligt er genoeg op de uitkijk Dan begint het lange wachtten op het wachtbankje.. Zou wel doortestten tot hij negatief is