c1000 euroweken

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Leuke aanbiedingen deze week, kan helaas niet gaan door onverwachtse uitgaven nog maar 20 euro over om van te leven deze maand.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nooit problemen bij onze c1000. alleen als ik ene keer savonds ga is er geen brood meer aar das overal zo. alleen de dure zijn dan nog over. verder is eigenlijk altijd alles er wel. en tegoedbonnen ook geen punt

3. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik werk bij de c1000 maar het ligt echt aan de winkel zelf dat het uitverkocht is. de ondernemer moet zijn eigen spullen inkopen paar weken van te voren en dan hebben die winkels die niets meer hebben geowon te weinig besteld.

bij ons gebeurt het bijna niet dat er echt iets op is van de reclame. en anders mogen ze het een week later alsnog hebben voor die prijs. krijgen ze dus een tegoedbon voor.

maar wel vervelend steeds als het er niet is. heb ik zelf ook een hekel aan!
    maar hewt blijft wel leuk de euroweken! nog tot woensdag en dan is het weer voorbij!

komt er een andere leuke actie aan!

4. Hier ook een fijne C1000. Het viel mij al zo ontzettend mee, want ik had ook slechte ervaringen met andere C1000en :p Hier gelukkig altijd volop aanbiedingen, nooit op! Ik baal er echt van dat deze C1000 ook in een Jumbo gaat veranderen :( De andere C1000 in de buurt is onlangs ook Jumbo geworden. Hartstikke aardig zijn ze er, maar de aanbiedingen zijn er lang niet zo goed..

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ben niet zon fan van c1000. Om de een of andere rede is alles waar ik voor ging altijd op of ik nu maandag, woensdag of vrijdag ga. Gevolg veel te dure onzin boodschappen gekocht en niks geen aanbiedingen :(. Lijkt wel een neef van kruidvat. Tref ik daar namelijk ook altijd.
    Mensen lokken zal strafbaar moeten zijn. Je hebt een actie of je hebt hem niet. En dan kom je er zaterdagtegen de avond en nee sorry is er niet meer en maandagochtend weer vollop maar dan natuurlijk zonder actie. Kut winkel
    Ah tref ik dit nou nooit. Vollop voorraad ;) en zo hoort het.

6. ik heb er hier 1 in dorp en kom er nooit....

7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Voor zover ik weet is het geen op is op actie toch??
    En toch werd er doodleuk tegen mij gezegd; ja mevrouw, wat denkt u wel niet? we kunnen toch geen bonnen uitschrijven... dan gaan we straks failliet op de lenor actie!!??!!! ben zo boos geworden toen ze dat zeiden dat ik de rest van mijn boodschappen zo heb laten staan en ben weg gegaan!!
    Ga er dus ook echt nooit meer heen!!!!

de C1000 in een stadje verderop was er niemand in de winkel van de vulploeg, dus niemand die mij kon vertellen of ik een tegedbon zou kunnen krijgen!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ik werk bij c1000..
    ik haat de euroweken echt..
    zovaak gezeik met klanten..
    tijdens de euro weken mogen we geen tegoedbonnen uitschrijven omdat alles op=op is.

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn kelder puilt uit! Mijn vriend werkt bij de C1000!

10. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ok :(
    Het is wel op=op dus boos de winkel uitgelopen voor niks, omdat je jezelf niet goed had geïnformeerd vooraf.

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahaha kijkkk daarom zijn alle goed aanbiedingen weg, alle personeelsleden laden de kelders vol!

12. Milujem

Milujem Niet meer actief

Zonde, hier was er in overvloed :(

13. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Euroweken, hamsterweken, 2 halen 1 betalen...
    Albert Heijn, Dirk van den Broek, Etos, C1000.

Ik maak er gretig gebruik van...

En elk jaar sla ik groots in, maar dan alleen de houdbare artikelen en alleen die artikelen die ik altijd gebruik.

Op het moment dat er een actie is sta ik om acht uur al voor de deur

Lenor was 1 euro maar de silan ook net als eigen merk wasverzachter. 4 artikelen per klant is 12 flessen in totaal.

En ja, ik ben dezelfde dag terug gegaan voor zo'n zelfde lading. Nu genoeg voor bijna een jaar.

Zelfde geldt voor shampoo, andy, wcblokken, koffie, wc papier, kattenvoer, deodorant, tandpasta, douchegel, soep, billendoekjes, luchtverfrisser

Genoeg voor zeker een half jaar tot driekwart jaar. Tot de volgende aanbiedingen komen ;)

Gelukkig hebben we genoeg bergruimte. Want zo groot inslaan scheelt uiteindelijk heel veel geld.

Hier was onze c1000 goed aangevuld gelukkig. Maar ik vind wel dat er over het algemeen de aanbiedingen vask lokkertjes zijn. Bij veel winkels moet je snel zijn anders is alles al uitverkocht.

14. Selly

Selly Actief lid

22 feb 2010
    222
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook slechte ervaringen met de C1000. Hoe vaak ik al niet voor niks gegaan ben:x Laatst met die pakjes drinken, 2 voor een euro. Nergens meer te vinden en toen ik om een tegoedbon vroeg, keken ze me aan alsof ze water zag branden...zij bellen, nee, ik kreeg geen tegoedbon want die middag om 16 uur zouden ze weer binnenkomen. Ja dag, het was 10.30 uur en ik woon niet naast de deur. Wel in dezelfde wijk maar moet er toch een stukje voor fietsen. Van klantvriendelijkheid hebben ze er echt nog nooit gehoord, waardeloos.

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik ben een zeer tevreden C1000-klant. Vind het erg jammer dat de meeste winkels nu Jumbo worden, want ik ga GRAAG naar C1000. Veel liever dan naar AH of Nettorama. Hier ook wel wat dingen op, maar goed ik kwam ook laat in de aanbiedingenweek, dan weet je dat toch. Dan moet je inderdaad zoals Lindanails vooraan gaan staan op de eerste ochtend. Zie ze hier bij de Lidl ook altijd staan voor openingstijd als de nieuwe aanbiedingen er weer zijn. Dan is ook op=op.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha toen ik er werkte had ik dat ook:D

17. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Muwhaha, hij mag na werktijd pas zn boodschappen doen van de baas! Maar daar word alles ruim besteld dus de keuze is reuze haha

18. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Dat is in dit geval niet waar, klanten kregen in deze winkel namelijk wel degelijk tegoedbonnen!! zoals voor de toetjes....
    En dan nog gaat het om hoe het gebracht wordt, er is altijd nog zoiets als klantvriendelijkheid.
    Als ze mij hadden gezeg dat het een op is op actie is, dus ze niets voor me konden doen had ik toch echt anders gereageerd

Deel Deze Pagina