C1000 is een dure winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik denk het wel ja..
    Alleen hou ik niet van zoete ranja, dus heb altijd relatief weinig van dat spul erin liggen.
    Vaak wissel ik het nog wel eens af met een fles water.

Het probleem is dat ik normaal echt te weinig drink. Ik heb gemerkt dat als ik ranja drink ik heeel makkelijk boven het minimum kom. Dus hou dat maar even aan.

2. tulip

tulip Niet meer actief

de c1000 is niet heel erg goedkoop, maar ook niet heel duur hoor. Ik vind het eigen merk (ah) van de albert heijn goed te doen, maar euroshopper echt megasmerig. Dat koop ik echt niet!!!
    De dungan actie was trouwens echt nog niet afgelopen hoor, ik heb gister nog een zak mee gehad met van die dingen. Ze liggen inmiddels al bij neefje, anders had je ze echt mogen hebben. Mijn dochter is er te klein voor.
    Maar ik vraag mij ook serieus af of de bon wel klopte??? Heb je die gezien?? Hebben ze niet i.p.v 1 keer iets 11 keer aangeslagen ofzo?

pino2, dat ligt niet aan de c1000 in het algemeen, het zijn allemaal zelfstandigen nu die het zelf inkopen ergens. Bij ons wordt het gewoon bij de boer gehaald, echt prima spul. Ik zou er wel een keer wat van zeggen als ik jou was, als ze het vaker horen kiezen ze misschien een andere leverancier.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat vind je allemaal zo megasmerig van euroshopper, tullip? Vind het namelijk wel meevallen.

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

even offtopic, maar is er iemand hier die nog de dungan special heeft genaamd Groje??
    Dit is de enigste die we nog nodig zijn.
    Heb wel heel veel dubbele dungans en stickers, dus zou daar wel mee willen ruilen.

5. tulip

tulip Niet meer actief

de crackers bv, echt heel droog. (droger dan een cracker hoort te zijn:p) Of verschillende sauzen, er zit dan net een smaakje aan waarvan ik denk, hmmmm.
    Chocolade smaakt niet eens naar chocolade vind ik.

Het enige wat ik er wel lekker van vind zijn de rijstewafels.

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik schrik ook altijd als ik wat boodschappen bij de C1000 heb gehaald. Haal het meeste altijd bij AH. Wij zijn ook met zijn 6en, maar ben gelukkig niet zoveel per week kwijt als TS. Maar mijn oudste is 9 en nog geen puber. Wel drinken de kids 6 flessen roosvicee leeg per week...

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jeetje mina wat een hoog bedrag zeg en wat sneu dat de dungans er niet meer waren. Ik kom zelf nooit bij de C1000 dus heb die dingen ook niet voor je. Vind het een rotwinkel en belachelijk duur (maar dat ligt dan aan onze C1000 als ik zo de reacties lees). Ik vraag me af of de kassabon inderdaad klopt, want het lijkt erop dat er iets is misgegaan??!

8. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    geinig.. Ik doe ook altijd boodschappen bij de c 1000
    En ook zitten er wat duurdere produkten bij.. Meestal in het weekend. ( en ook wel een Dolce gusto koffie )
    En zijn niet meer kwijt als 55 euro per week!!!

En wij zijn met 3 pers. Dus dan zou ik voor 6 pers. iets meer als 100 euro kwijt zijn per week..

9. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Er zit inderdaad verschil in winkels van C1000.
    Ik werk in de voedingsmiddelenindustrie en C1000 is klant van ons.
    Je hebt er die zelfstandig zijn en er zijn er die onder Schuitema vallen.
    De zelfstandigen maken hun eigen prijs en kunnen daardoor duurder zijn.
    Bij ons in de buurt zijn er 2 en bij de een ben ik dan ook meer kwijt als bij de ander.
    Terwijl ik toch meestal dezelfde boodschappen haal.

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ook ik vind het duur, maar vergeet niet staiegeld, en het ligt er ook aan wat voor soort brood je koopt, en als ik lees de hoeveelheid groente ja dat kost geld.

hier veelbij de aldi, daar slaan we 1 keer per maand veel in (waaronder frisdrank etc) de vers producten haal ik bij de ah, maar wij zijn met zn drieen, waarvan een man die veel eet, wij gebruiken zon 3 broden per week en in het weekend 2 zallen met bollen.
    ik denk dat ik gemiddels 300 euro per maand kwijt ben, en dan koop ik niet alleen eigenmerk maar ook bepaalde merk dingen (hier word veel thee gedronken) en met 1 fles rosevicee doe ik denk ik wel 3 week (1 kind)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat een hoog bedrag. Ik vind de C1000 ook duurder dan andere supermarkten. Ik woon op 1 minuut loopafstand van de C1000, daar haal ik wel de dagelijkse dingen, maar de grote weekboodschappen haal ik elders. Bij de Deen.
    C1000 valt vele malen duurder uit dan Deen.

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mij is het ook opgevallen dat de c1000 hier in het dorp verderop duurder is dan die hier in de buurt (ik ging naar het dorp verderop omdat daar een aldi tegenover zit, maar dat prijsverschil was ik al weer kwijt doordat de c1000 duurder is)

ik doe zelf altijd de boodschappen bij de supercoop.. van sommige dingen heb ik het eigenmerk (markant) maar veel dingen hebben wij ook merk (de koffiepads, lays chips, coca cola, warsteiner bier, knorr spagetti saus ed)....

de ah euro shopper vinden wij ook niet te eten, maar vrienden van ons kopen het alleen maar (is denk ik net wat je gewend bent)
    wij vinden de smaak minder vol..

ik kan me voorstellend dat TS 153 euro kwijt was voor haar lijstje... wij hebben het zelf ook gehad en wij zijn maar met zn 3tjes en hadden echt geen gekke dingen gekocht en waren toch 120 euro kwijt!! (oke er zaten wel wat merk spullen bij maar ook eigen merk)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ligt dan idd aan de c1000... Ik ga meestal naar de c1000 en ben daar goedkoper uit dan elders.

Vind het wel heel sneu voor je zoontje. Was idd geloof ik de laatste week en kan natuurlijk dat alles op was toen je gisteren ging. Hier is zoonlief ook helemaal weg van de dungans. Als dat niet zo was had ik ze je wel opgestuurd, maar helaas. Misschien iemand anders op het forum die ze heeft liggen en er niks mee doet?

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik la snet over de euro aanbiedingen bij c1000. het lijkt voor delig.
    maar dat is het zeer zeker niet vooral de vers aanbiedingen lijken laag maar dat is het niet.

15. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ben het met je eens hoor..

Ik woon boven het winkelcentrum, er is hier zowel een c1000 als ah

Soms zijn wij in het weekend ook met zijn 6en
    en kom ik ook vaak wel rond de 120 euro bij c1000
    terwijl ah vele malen goedkoper is...

ik ben het met je eens...

enneh heb dungans.... mijn zoon heeft een hele lade vol... dus mocht je ze willen....z al ik overleggen met zoonlief vanmiddag
    en stuur ik ze je wel op!

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga altijd mijn boodschappen bij de c1000 doen.
    En ik krijg niet echt de indruk dat de c1000 veel duurder is.
    Want vorige week was ik boodschappen wezen doen bij Janlinders en toen was ik nog meer kwijt, en ik had het idee dat ik bij de c1000 meer had.

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

C1000 is echt niet duur hoor! als ik bij de AH boodschappen doe, ben ik duurder uit dan bij de C1000.. en ik haal van alles het goedkoopste.. dus eigenmerk..
    vooral in vlees is C1000 goedkoper..

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ach jeeem dat vind ik zielig! :( Ik heb er nog 3 liggen (helemaal nieuw in verpakking) dus als je ze wilt hebben dan hoor ik het wel dan stuur ik ze wel naar je op. ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik kom er alleen met de euro aanbiedingen zoals nu.
    En haal dan ook alleen die dingen dan 1 euro kosten.
    Verder is het me ook te duur.

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Dit zat ik me ook te bedenken. TO geeft aan bij AH euroshopper te kopen en bij de C1000 eigen merk. Er is ook een budgetmerk bij C1000 en dat is C1000 basis en dat scheelt niet veel van Euroshopper van de AH.

Overigens vind ik C1000 geen dure winkel, ik doe daar meestal boodschappen als ik bij mijn ouders op bezoek ben. Hier heb ik alleen keuze uit AH, Coop en Jan Linders. Dan ga ik meestal naar de AH, maar ik vind de aanbiedingen niet echt bijzonder en verder is de AH best duur. Zeker met vlees, e.d.

Deel Deze Pagina