C1000 is een dure winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind dat veel hoor, 4/5 flessen pure ranja per week, zijn dan dus 16/20 flessen van 1,5 liter ranja.

Maar dat zal aan mij liggen denk ik :p

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    En dat is dus 3 flessen (4,5 liter) per persoon per week. Ik drink meer dan dat hoor..

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja ik drink ook meer maar er gaan hier geen 10 flessen frisdrank doorheen? ( op basis van 3 personen)

daarom zeg ik, zal aan mij liggen dan.

4. tulip

tulip Niet meer actief

nee ligt niet aan jou hoor, ik zit er ook steeds over te denken, ik snap ook niet echt 1 fles pure ranja, maakt ze 4 a 5 flessen van??? Je hoeft toch maar een bodempje ranja erin te doen of hebben we het niet over dezelfde ranja??

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    das 250 ml ranja per fles met 1,5 liter water. Een glas siroop dus.
    Ik ben er gewoon heel erg verbaasd over omdat ik het me niet voor kan stellen dat er in een huishouden 20 flessen ranja per week doorheen gaan. Ik vind dat gewoon zo ontzettend veel. Je drinkt toch ook geen 20 flessen cola per week lijkt mij.

6. tulip

tulip Niet meer actief

o ja, maar dan verbaas ik mij er idd ook nog over de hoeveelheid flessen hoor. Wij drinken niet de hele dag sap enz. er zit ook nog melk, thee en water bij.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar dat is toch zo'n 4 glazen ranja gemiddeld per persoon per dag.. valt nog wel mee toch.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou een liter ranja per dag vind ik wel veel eigenlijk. Luc krijgt hier water, melk en taksi, en de taksi is 1 beker per dag.

Ik zelf drink niets anders dan water en mn vriend drinkt water en een glas sinasappelsap ofzo.

9. noukie89

noukie89 Niet meer actief

wij ook gemiddeld 10 tot 15 euro per dag

en ja we halen best veel per dag eigenlijk meestal boodschappen tas vol per dag

10. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Boeiend zeg, of ze 4 of 5 flessen siroop per week gebruiken. Het is altijd goedkoper en beter (mits je het goed verdund!) als hele dagen cola e.d. drinken!

11. tulip

tulip Niet meer actief

nou ja, lekkere opmerking weer, wij vragen ons gewoon af waar het vandaan komt en vinden het veel, ik vind 4 glazen per dag ook veel.
    En niemand zegt hier de hele dag door cola te drinken, dus dat vind ik ook zo'n dooddoener.

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik vind dat ook veel, maar zou het goedkoper zijn door het te vervangen voor thee? Dat vraag ik me af.

13. Kwekijzer

Ik vind het heel boeiend.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja mijn dochter drinkt het ook niet, maar begrijp wel dat wanneer je puberkinderen hebt die geen water of melk willen.

15. tulip

tulip Niet meer actief

precies ik ook.

16. Kwekijzer

Ik begrijp dat pubers eigen ideeën hebben, maar dan zou ik zeggen: "regel je eigen idee":D

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Tsja, liever ranja dan cola inderdaad. Natuurlijk is ranja minder goed dan water of thee, maar laat iedereen daar nou lekker even z'n/haar eigen keuze in maken?

Het gaat hier toch om het bedrag? Ik denk niet dat de ranja er nou voor zorgt dat het bedrag zo megahoog ligt.
    Misschien heeft het met het soort avondeten te maken ofzo?
    Daar kan je erg veel prijsverschil in krijgen.

18. tulip

tulip Niet meer actief

dat zou kunnen, maar volgens mij eet ze ook niet elke avond varkenshaas of biefstuk.;)
    Maar daar heb je idd gelijk in, een vriendin van mij is ook altijd veel meer kwijt dan ik, omdat haar man elke avond 300-400 gram vlees moet eten. Nou dan zou die van mij de rambam kunnen krijgen, hij eet dan maar zn buik vol met groenten.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    misschien kun je je kassabon overtypen, want voor dat lijstje ben je echt beroofd als je 150 euro hebt neergeteld!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik zeg ook niet over goedkoper en blabla, maar ik ben gewoon verbaasd.

Als ik nu in dit topic zeg dat ik 25 broden per week gebruik roept dat toch ook vragen op.

Deel Deze Pagina