C1000 is een dure winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nathalie1973, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Kijk maar uit met dat soort aanboden, straks kan je zoontje nog onbeperkt Dungans sparen (is vast ook wel ergens niet goed voor...);)

Pfff... ik zou ook niet moeten reageren, maar burgerlijker dan dit topic wordt het toch niet (hoeveel flessen ranja worden er per week gedronken... gimme a break!) Ben ook altijd veel geld kwijt aan boodschappen per week, maar dat komt omdat manlief minstens 3 flessen bacardi per week opdrinkt..

kom maar, kom maar, kom maar, kom maar.. ;)

2. zohra

zohra Niet meer actief

3 flessen ................ WAT :$

zal ik maar niet vertellen wat ik als vrouw opdrink :D

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou euhhhhhh ik heb die 2 flessen rode huiswijn van 3,99 EURO al in mijn mik,dus waar hebben we het over;)

4. zohra

zohra Niet meer actief

kijk daarom is de c-1000 zo duur uitgevallen ;)

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nou had even een momentje.......oh jee nou moet ik me gaan verantwoorden wat ik allemaal aan mijn kinderen geef en vond ik even niet leuk.

Ik leef echt superzuinig en koop de kleding voor mijn kids bij een 2e hands winkel en op marktplaats,maar so what?

Ga er maar eens voor staan met 4 kids,die ook een heleboel kosten.
    1 dochter heeft het heel moeilijk in de brugklas en krijgt nu huiswerk begeleiding.......kost 85 euro per maand,heb met school kunnen regelen dat ik dat voor 40 euro mag
    Oudste dochter zit in eindexamen klas en heeft verplichte reizen.....a 300 euro voor een dag of 4
    Sport van de meiden.....60 euro per maand

Als ik en mijn kids gelukkig zijn toch???

Ik vind het gewoon een kutwinkel die C1000 en kon ook niets vinden.

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

Misschien wil ze niet eens reageren..
    Maar ik liep me eigen al op te fokken voor een ander..8)

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Oh ik reageer wel hoor hihihi
    Zeker met al die wijn op lol

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36

Nou meid..je hoeft niemand wat uit leggen hoor!

Kinderen drinken nou eenmaal geen water!

Me dochter spuugt het uit dus meng ook roosvice.
    En jij heb er 4 ofzo .zelfs pubers! me broertje wou niks anders dan chocomel! was zo dik als als een ton!
    Nu is hij 20 en uiteindelijk is ie een mooie jongen geworden;)

Jij weet zelf beter als moeder..succes met je toppic hahah

9. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ach ja en als het dan weekend is en ze mogen 1 a 2 glaasjes sinas of cola en chipjes met dipsaus.......zijn ze zo blij en tevreden en dankbaar.

Nou dat maakt mijn weekend weer helemaal goed.

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Deze mama gaat naar bed:)
    Was weer een heftig dagje vandaag:(

Maar ja dat moeten jullie maar lezen in een ander topic van mij ,anders word het helemaal off topic

Trusten allemaal xxx

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey meis, wij vinden C1000 ook echt niet goedkoper, hoor!
    Wij gaan daar heen wanneer er goede acties zijn en sja...het vlees is daar wel superlekker!!

Maar verder doen wij boodschappen hier naast de deur, Vomar.
    Vind ik iets goedkoper dan C1000.
    En we proberen vaak naar LIDL te gaan voor groente, fruit, luiers, bleekmiddel, wattenstaafjes..

Maar AH blijft toch de duurste.
    Behalve als ze de 2de product gratis actie hebben. Maar dan moet je wel echt op de acties afgaan.

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

:$ dat kreeg de mijne niet al ging ie dreigen met een scheiding:p

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zeur niet, ik zeg alleen dat ik het veel vind;).
    Volgens mij ben jij ook degene die altijd tips geeft om te bezuinigen.
    Mijn tip is zoiezo kinderen minder ranja laten drinken;).

Verder TS misschien een idee om in het topic te kijken boodschappen voor weinig geld, staan veel goede tips bij hoor:).

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind de c100 ook een hele dure winkel.
    Ik heb ook eens een hartverzakking aan de kassa gehad, en ik had écht geen vreemde/dure dingen gekocht.
    Dat was eens, maar nooit meer! Nee hoor, doe mij maar lekker de aldi en Dekamarkt. Ik lag me altijd weer kapot aan de kassa :)

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    je heb 2 flessen wijn op?en geen kater vandaag?
    Heb het namelijk al met 1 fles;)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat ik begreep van ts. Was dat ze pubers in huis heeft. Beetje lastig om dan te zeggen drink dan maar minder ranja. De meeste pubers willen dan alleen nog maar cola of wat anders.
    Je kan wel zeggen dan neem maar water maar dan kom ik weer met met pubers hihi.

Nu topic.

De c1000 het gaat je moet gewoon goed opletten wat je koopt. Hier meestal alleen de b producten en ook de alleen de producten die in de reclamen zijn deze week is de wicky bv in de reclamen en dan neem ik gelijk een hele boel mee. zeker voor twee maanden zoonlief blij op school en ik een leuke goedkopere voorraad.

het is denk met boodschappen dat je het zo duur maakt als je zelf witl. Vind zelf 150 euro voor boodschappen ook een hoop. vaak koop ik dat per maand. De cola sinas enz dat haal ik bij de lidel of aldi gelijk een voorraad hoef je niet elk weekend dat soort spullen te halen.

AH op de een of andere manier staat die winkel me nog steeds tegen waarom weet ik niet. Misschien heeft dat met het verleden te maken. Vroeger waren ze wel een van de duurdere winkels. Tegen woordig zie ik vaan de folders en denk jullie zijn wel goedkoper geworden.

Maar even of topic geef mij maar weer de prijzenoorlog tussen de supers. Ik hop en shop wel tussen de winkels in. :p

17. Kwekijzer

:D volgens mij vond jij het ook veel, alleen dan van die ranja: overloper:p

18. Kwekijzer

Dat is hier dus een beetje lastig, ik moet dan gelijk minimaal 7 km rijden en dan valt de variatie aardig tegen. Alleen door het rijden heb ik dan het gevoel dat ik weer net zo duur uit ben. Hier heb je ook veel Jan Linders, maar volgens mij is die ook bagger duur of ligt dat aan mij? Iemand ervaringen mee?

19. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Vind de c1000 ook duur. Ik haal mn boodschappen by dirk vd broek, die heb ik hier nog niet voorby zien komen:(
    Als ik dezelfde spullen haal ben ik by c1000 zeker 20euro duurder uit;)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind de c1000 ook een dure winkel.......

Ben er 1x geweest en kom er dus nooit weer. alleen als ze speciale aanbiedingen hebben... maar dan ook net of ik er zin in heb.

Deel Deze Pagina