Ik heb een probleem , mijn kat die verhaart en daarbij komen er heel veel haartjes op onze kleren, ook als het gewassen is zie ik nog heel veel haartjes en dat kan ik zo niet aandoen. Wat kan ik eraan doen? is er een speciale schoonmaak middel hiervoor?
Weinig aan te doen denk ik, met katten heb je nou eenmaal overal en altijd kattenharen... Al helemaal als ze in de rui zijn. Wij hebben van die kleding kleefrollers van de Ikea. Die gaat altijd even over de kleren heen, mochten er kattenharen op zitten. Kan niet meer zonder!
Ja die plakrollers hebben wij ook, kunnen ook niet meer zonder!! Verder is er inderdaad erg weinig aan te doen.
Blokker heeft ook gewoon van die plakrollers. Ik heb er ook last van, zeker zwarte was moet ik vaak eerst met de plakroller doen voordat ik ga strijken. Heb er ook nog geen goede oplossing voor gevonden. Ja behalve in de wasdroger, dan gaan de haren er wel uit en komen ze in 't pluizenfilter maar ik heb geen wasdroger.
ja idd , vooral zwarte kleding met witte heb ik er vrijwel geen last van en ik heb ook geen droger dus dan zal ik echt opzoek moeten gaan naar zo' n plakroller
Inderdaad werkt het goed om de kleren in de droger te doen. Onze kleren waren af en toe bijna net zo harig als onze golden retriever. Ook kleding die niet in de droger mocht deed ik erin op een koud 30 minuten programma en dat scheelde al een hele hoop.
Ken het probleem, ook hier gebruiken we gewoon plakrollers, hier van de H&M trouwens, was niet zo tevreden over die van de blokker.
Plakrollers kan... Maar ik doe het met plakband! Zo'n grote rol doorzichtig plakband. Daar haal ik een stuk vanaf en dan op de kleding plakken. Goedkoper dan een plakroller! Ook ideaal voor de bank!
Ik wikkel ook altijd plakband, met de plakkant naar buiten, om mijn hand en "dep" daar dan de kleding mee. Vind ik beter werken dan een kleefroller..
bij xenos hebben ze ook van die plakrollers maar daar valt de roller steeds van het houdertje af dus die zou ik laten liggen....
En bij de Action hebben ze ook van die plakrollers en daar valt de rol er ook steeds vanaf. Irritant! Ik doe alles in de droger, daarmee gaan de haren uit de kleding en wat niet in de droger mag doe ik met plakband. Alleen de haren van de jack russel zijn hardnekkig, die willen nog weleens in de kleding blijven 'steken'. Die moet je er ook echt handmatig uittrekken..
je hebt ook van die rode kleding borstels zeg maar, zit rood stofje aan waarmee je de haren van de kleding kan borstelen. Had er 3 voor 30 cent bij de noppes vandaan XD die dingen vind ik dieaal en super goedkoop plus je kan ze heel vaak gebruiken
een heel bekend probleem. Wij gebruiken ook die van de ikea, die zijn het beste qua prijs kwaliteitsverhouding. Ook die van de dierenarts of stomerij zijn goed maar kosten al gouw 5 euro. Tip: neem er een met goed veel kleefkracht en veel velletjes. Ook als die wat duurder zijn, anders heb je er nog niks aan. Als er iemand naar de ikea gaat vraag of ze die voor je meneemt, doen wij ook altijd aan me schoonouders.