3de misschien zelfs 4de of 5de hands....wie weet! Kinderwagen combinatie. Nu is het wel zo dat het frame soms niet vast locked, maar bij gewoon lopen is dit geen probleem! Enkel als je hem op wilt tillen soms aan het handvat schiet hij los. Ik los dit op met 2 tyrips (schrijf je dat zo?) om het lock mechanisme. Verder zit er een bak bij, de roze heeft verder geen problemen (de adapters zitten er ook gewoon bij) er zit alleen een gaatje in de bekleding die erin zit, maar een handige mama kan het wel maken. Verder zit er nog een buggy inzet bij, die kan je goed gebruiken. Er zit alleen een vijfpunts gordel in waarvan 1 van de clipjes van de schouder gordels niet meer vast gezet kan worden. Maar mijn ervaring, hij werkt ook goed met alleen een heup gordel. De banden zijn nog goed! Hij loopt en rijdt als een trein! Is een fijne wagen, maxi taxi speedi van(onderop staat op een labeltje) 2001...dus al een oudje. Als er interesse mocht zijn dan kan ik een foto maken! (oh en ik heb een blauwe extra wagenbak erbij, andere merk enz, maar hij past wel op de adapters, die is ietsjes groter als de roze) Ik zal later nog andere foto's maken, nu een bijgevoegd voor de kleur, de buggy inzet is feller roze, beetje fluor kleur bijna. Gratis dus...of tegen iets kleins voor mijn kindjes...alleen ophalen! Noord brabant, berghem. (tussen nijmegen en den bosch vlak bij oss) dus wie wil!
Blauwe heb ik alleen geen matras voor, maar die van de roze past ook met kleon stukje open. Ik propte er een hydrofiel tussen :-D
Wou hem vandaangff bij elkaar zoeken. En foto's maken! Il heb nog een gegadigden. ...maar die heeft nog...geen kinderen. Dus ga jij voor vond ik. Jullie ware tegelijk met reageren.
Dat is lief! Ik heb er 4 Maar mijn man vertrekt bijna naar Noorwegen en dan kan ik hem niet komen halen, want als de kinderen mee moeten is de auto vol vandaar
sorry, ik wil het iedere keer doen maar kom er niet aan toe...zal ff kijken of ik een oude foto op de pc heb van met onze dochter erin..... Dan heb je ook een beeld!
buggy inzet... Hoop dat het een beetje zichtbaar is. waar wilde je nog meer foto's van? Ik heb dus de bakken al op de foto staan...
Mijn schoonzusje heeft een wagen over die wij bij mijn schoonouders mogen zetten, dus diegene die ook interesse heeft gun ik hem dan meer. Mocht dat toch niet doorgaan hoor ik het graag