Sprongetje? Verwend? Driftbui na t eten.. Pfff

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaL, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaL

MamaL Nieuw lid

14 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons meisje is nu bijna 9 maanden, echt een makkelijk meisje. Vrolijk, tevreden en een grote grapjas. Maar sinds een week ofzo heeft ze na t eten rond 18:00 enorme driftbui. Huilen, krijsen, nix is goed. Meestal speelt ze na met mama geknuffeld te hebben in de box. Dat gaat dan een half uurtje goed en dan begint ze.. Ze had altijd rond die tijd wel een mopperuurtje, maar nog nooit zo. Ik vraag me af of t een sprongetje is of dat ik r nu al verpest heb;)
    Ik ben huismoeder dus ik ben eigenlijk thuis met haar. Overdag is t geen probleem en kan ik gewoon mn ding doen zonder problemen. Eten gaat goed, slapen ook..
    Eigenlijk mogen we niet klagen, maar pfff...
    Iemand ideeen? Negeren, extra knuffelen? Naar bed gaan savonds is ook geen probleem...

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Misschien is ze gewoon moe?

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    ook mijn eerste gedachte....is ze niet moe, tijd om te gaan slapen??

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik zou ook dneken moe. Misschien dat spelen in de box een kee rlaten en dan naar boven gaan, daar nog even knuffelen/in bad/wassen en kijken hoe het gaat?

Tycho heeft hier ook een hele periode gehad dat hij om 18uur naar boven ging, in bad en slapen.... Als ik hem probeerde op te houden werd het een drama. Mn vriend is vaak pas 18:30 -18:45 thuus dus hij zag Tycho dan nooit meer na het werken....

xx

5. MamaL

MamaL Nieuw lid

14 feb 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook misschien...Ze slaapt nog 2 x, smorgens en smiddags. Meestal zeker 2 uur per keer.. Smiddags vaak tot half 5. Dan alweer moe, zou natuurlijk wel kunnen, maar was voorheen nooit een probleem..Ze krijgt om 18.30 de laatste fles en dan om 19.00 naar bed, en slaapt t klokje rond meestal tot 7.00.

6. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ons meisje is ook altijd moe tussen 17:30 en 18:30. Dan kan ze zichzelf ook niet meer vermaken en zijn we vooral aan het knuffelen op de bank. Bij ons werkt eerder op bed leggen niet, dus we kijken wat Sesamstraat en hangen op de bank tot het tijd is voor dr flesje.

Deel Deze Pagina