action heeft ook voor 4,99 per pak. Liggen hier altijd standaard bij de babyproducten. (vanaf maat 3) volgens mij loopt hier trouwens al een topic over
aangezien het oude topic gesloten is, zullen we hier dan maar verder gaan? van 30/8 tot 4/9 bij de trekpleister: huggies luiers super dry maten 3 midi, 4 maxi, 4 maxi + 5 junior en 6 extra large 2+2 gratis!!!!! (17,28 voor 4 pakken!!)
Hier lagen ze ook niet, manlief er naar vragen bij zo'n vakkenvuller, nee er was geen actie anders had het in de winkel moetn liggen... manlief een maneger ofzo erbij gehaald en die zei indd die actie is er de luiers liggen nog achter in het magazijn. dus ik zou het even vragen als ik jou was.
Kennen jullie deze website al: Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland Type in wat je zoekt en je krijgt alle aanbiedingen te zien. Huggies zijn van 5 t/m 11 sept. in de aanbieding bij de AH. 2e gratis. Kan je voor alle producten proberen.
man maat 3 en 4 vlogen hier weg bij de appie. was echt hamsterennnnnnnnnn. Heb nog net 2 pakken 3 kunnen pakken... tjonge, mensen namen ze echt met 10 tegelijk mee. Is ook wel een goede aanbieding maar dan nog... verbaas me er nog steeds over hoe sommige mensen op die luiers af vlogen. Komen van de week echt wel nieuwe ladingen binnen
Hahahaha moet zo lachen, zie het al voor me. Is inderdaad wel lachwekkend. Maar ja, mensen zijn gewoon bang dat het opraakt. Meestal heb ik die ervaring wel met Pampers in de aanbieding, de grotere maten zijn altijd op als ik er ben.